- Strona główna
- Postępowanie ID 1181005
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1181005 :
DAO.26.2.21.2025 Usługa malowania w Klubie Seniora
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Koczubiej
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-09-24 09:16:00
-
Składania2025-10-01 09:16:00
-
Otwarcie ofert2025-10-01 09:21:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:DAO.26.2.21.2025
Starachowice, dnia 24.09.2025r.
Postępowanie na roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Nazwa i adres Zamawiającego
-
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Oddział Aleja Armii Krajowej 28
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 15:00
Nr tel. 791-389-135
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 13/2025 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 05.05.2025 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa remontowa Klubu Seniora „Niezapominajka” w Starachowicach. Malowanie ścian i sufitów: Przygotowanie podłoża pod malowanie Oczyszczenie ścian i sufitów, usunięcie powstałych i istniejących uszkodzeń, uzupełnienie ubytków tynkarskich, zagruntowanie podłoża pod malowanie. Malowanie farbą emulsyjną - krotność malowania wg potrzeby dla uzyskania jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany malowane w kolorze uzgodnionym z zamawiającym, po zakończonych pracach malarskich mają być o jednolitej barwie. Sufity malowane na biało, po zakończonych pracach malarskich mają być o jednolitej barwie.
2. Wykonawca powinien osobiście wykonać obmiary oraz ocenę niezbędne do prawidłowego oszacowania i zrealizowania zamówienia (wizja lokalna możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego).
3. Przedmiot zamówienia to działanie pozwalające na zwiększenie komfortu podczas zajęć w Klubie Seniora „Niezapominajka” poprzez wyremontowanie głównego pomieszczenia Klubu w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Przed wykonaniem malowania, wykonawca winien przyjść do Klubu z próbnikami i wspólnie z Kierownikiem dobrać pasujący kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości.
W składową zamówienia wchodzą :
LP
NAZWA PRODUKTU
PARAMETRY
ILOŚĆ
1.
Uzupełnienie ubytków tynkarskich
powierzchnia ok. 1m2
1
2
Malowanie ścian trwałą farbą odporną na ścieranie i mycie (kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości)
powierzchnia ok. 55 m2
1
3
Lakierownie pomalowanych ścian lakierem odpornym na ścieranie, szorowanie i mycie - do połowy wysokości (bezbarwny lakier)
powierzchnia ok. 30 m2
1
4
Zabezpieczenie urządzeń/ mebli podczas wykonywania prac oraz sprzątanie po wykonaniu zadania
1
Ze względu otwarty charter budynku tj Galeria Skałka należy zagwarantować bezpieczne i bezkolizyjne użytkowanie obiektu oraz utrzymywać w czystości miejsca prowadzonych robót.
W celu wykonania prac remontowych Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie wodę oraz energię elektryczną. Przez cały okres prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na terenie robót porządku oraz zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych. W czasie prowadzonych prac należy zapewnić odpowiednia przepustowość korytarzy, zabronione jest zastawianie korytarzy w sposób uniemożliwiający komunikację.
Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: wszystkie zastosowane wyroby budowlane powinny być fabrycznie nowe, oznakowane symbolem CE i posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od jakichkolwiek wad i usterek. Na terenie obiektu możliwe jest wydzielenie terenu dla potrzeb składowania materiałów. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem i kradzieżą.
Wykonawca musi dysponować potencjałem, wyspecjalizowaną kadrą
Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Do remontu należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm bądź wymaganiom podanym w aprobatach (świadectwach) wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcji robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane;
• pomieszczenia i ich wyposażenie Wykonawca zabezpieczy na czas remontu na własny koszt;
• po wykonaniu prac remontowych pomieszczenie zostanie przygotowane do dalszego użytkowania (sprzątanie i ustawienie wyposażenia);
• zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia za pomocą własnego sprzętu i narzędzi oraz z obowiązującymi przepisami i normami obowiązującymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisami w zakresie ochrony środowiska.
Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie.
Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Całość zadania musi się zmieścić w ciągu następujących po sobie dni: piątek od godz. 8:00 do 18:00 oraz sobota od godz. 8:00-18:00 konkretny termin zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy a obejmować będzie miesiąc październik 2025 r.
Przed wykonaniem malowania, wykonawca winien przyjść do Klubu z próbnikami i wspólnie z Kierownikiem dobrać pasujący kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości.
5. Kryteria oceny ofert.
5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Cena usługi (wynagrodzenie Wykonawcy) ma charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 § 1 K.c. co oznacza że Wykonawca nie może żądać zmiany wysokości wynagrodzenia w okresie trwania umowy i obejmuje wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonana przedmiotu zamówienia, w tym materiały, urządzenia i sprzęty do realizacji usługi, OC, oraz koszty ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego - w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną niebędąca przedsiębiorcą. Zamawiający potrąci z każdego wynagrodzenia miesięcznego zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz należne składki wynikające z ustawy o ubezpieczeniu społecznym oraz z ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, obciążenia związane z pracowniczymi planami kapitałowymi, funduszem gwarantowanych świadczeń pracowniczych w przypadku zaistnienia prawnego obowiązku w tym zakresie, w tym leżących po stronie Zamawiającego, jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłaty.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj.
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Inne istotne warunki
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.
Sporządził:
Paulina Koczubiej
Kierownik Klubu Seniora
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
