Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 13:04:03
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1181005
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1181005 : DAO.26.2.21.2025 Usługa malowania w Klubie Seniora

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Paulina Koczubiej
  • Organizacja
    Urząd Miejski Starachowice
  • Oddział
    Centrum Usług Społecznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-09-24 09:16:00
  • Składania
    2025-10-01 09:16:00
  • Otwarcie ofert
    2025-10-01 09:21:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027



Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:DAO.26.2.21.2025

Starachowice, dnia 24.09.2025r.



Postępowanie na roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych



  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Oddział Aleja Armii Krajowej 28 

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8:00 do 15:00

Nr tel. 791-389-135


  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 13/2025 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 05.05.2025 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  1. Przedmiot zamówienia

    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa remontowa Klubu Seniora „Niezapominajka” w Starachowicach. Malowanie ścian i sufitów: Przygotowanie podłoża pod malowanie Oczyszczenie ścian i sufitów, usunięcie powstałych i istniejących uszkodzeń, uzupełnienie ubytków tynkarskich, zagruntowanie podłoża pod malowanie. Malowanie farbą emulsyjną - krotność malowania wg potrzeby dla uzyskania jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug. Ściany malowane w kolorze uzgodnionym z zamawiającym, po zakończonych pracach malarskich mają być o jednolitej barwie. Sufity malowane na biało, po zakończonych pracach malarskich mają być o jednolitej barwie.

    2. Wykonawca powinien osobiście wykonać obmiary oraz ocenę niezbędne do prawidłowego oszacowania i zrealizowania zamówienia (wizja lokalna możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego).

    3. Przedmiot zamówienia to działanie pozwalające na zwiększenie komfortu podczas zajęć w Klubie Seniora „Niezapominajka” poprzez wyremontowanie głównego pomieszczenia Klubu w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

    Przed wykonaniem malowania, wykonawca winien przyjść do Klubu z próbnikami i wspólnie z Kierownikiem dobrać pasujący kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości.


  2. W składową zamówienia wchodzą :

    LP

    NAZWA PRODUKTU

    PARAMETRY

    ILOŚĆ

    1.

    Uzupełnienie ubytków tynkarskich

    powierzchnia ok. 1m2

    1

    2

    Malowanie ścian trwałą farbą odporną na ścieranie i mycie (kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości)

    powierzchnia   ok. 55 m2

    1

    3

    Lakierownie pomalowanych ścian lakierem odpornym na ścieranie, szorowanie i mycie  - do połowy wysokości (bezbarwny lakier)

    powierzchnia ok. 30 m2

    1

    4

    Zabezpieczenie urządzeń/ mebli podczas wykonywania prac oraz sprzątanie po wykonaniu  zadania


    1

  3. Ze względu otwarty charter budynku tj Galeria Skałka należy zagwarantować bezpieczne i bezkolizyjne użytkowanie obiektu oraz utrzymywać w czystości miejsca prowadzonych robót.

  4. W celu wykonania prac remontowych Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie wodę oraz energię elektryczną. Przez cały okres prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na terenie robót porządku oraz zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych. W czasie prowadzonych prac należy zapewnić odpowiednia przepustowość korytarzy, zabronione jest zastawianie korytarzy w sposób uniemożliwiający komunikację.

  5. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: wszystkie zastosowane wyroby budowlane powinny być fabrycznie nowe, oznakowane symbolem CE i posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od jakichkolwiek wad i usterek. Na terenie obiektu możliwe jest wydzielenie terenu dla potrzeb składowania materiałów. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem i kradzieżą.

  6. Wykonawca musi dysponować potencjałem, wyspecjalizowaną kadrą

  7. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

    • realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Do remontu należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm bądź wymaganiom podanym w aprobatach (świadectwach) wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcji robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane;

    • pomieszczenia i ich wyposażenie Wykonawca zabezpieczy na czas remontu na własny koszt;

    • po wykonaniu prac remontowych pomieszczenie zostanie przygotowane do dalszego użytkowania (sprzątanie i ustawienie wyposażenia);

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

  8. Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia za pomocą własnego sprzętu i narzędzi oraz z obowiązującymi przepisami i normami obowiązującymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisami w zakresie ochrony środowiska.

  9. Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie.

  11. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

  12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

  13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

    4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Całość zadania musi się zmieścić w ciągu następujących po sobie dni: piątek od godz. 8:00 do 18:00 oraz sobota od godz. 8:00-18:00 konkretny termin zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy a obejmować będzie miesiąc październik 2025 r.


Przed wykonaniem malowania, wykonawca winien przyjść do Klubu z próbnikami i wspólnie z Kierownikiem dobrać pasujący kolor w gamie błękitu/zieleni i szarości.


  1. 5. Kryteria oceny ofert.

5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

  1. Cena (waga 100%)

Cena brutto

5.2. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty


Cena usługi (wynagrodzenie Wykonawcy) ma charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 § 1 K.c. co oznacza że Wykonawca nie może żądać zmiany wysokości wynagrodzenia w okresie trwania umowy i obejmuje wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonana przedmiotu zamówienia, w tym materiały, urządzenia i sprzęty do realizacji usługi, OC, oraz koszty ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego - w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną niebędąca przedsiębiorcą. Zamawiający potrąci z każdego wynagrodzenia miesięcznego zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz należne składki wynikające z ustawy o ubezpieczeniu społecznym oraz z ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, obciążenia związane z pracowniczymi planami kapitałowymi, funduszem gwarantowanych świadczeń pracowniczych w przypadku zaistnienia prawnego obowiązku w tym zakresie, w tym leżących po stronie Zamawiającego, jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłaty.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1


    1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj.

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2


  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. 


  1. Inne istotne warunki

    1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

    2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3. Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.



Sporządził:

Paulina Koczubiej

Kierownik Klubu Seniora

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 20.63
2025-09-24 09:16:00
Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie spełnienie warunków.docx docx 58.44
2025-09-24 09:16:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna.docx docx 52.15
2025-09-24 09:16:00
Postępowanie
formularz ofertowy.odt odt 22.55
2025-09-24 09:16:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa malowania wg. opisu przedmiotu zamówienia 1 szt. Centrum Usług Społecznych- Galeria Skałka
Armii Krajowej 28
27-200, Starachowice
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2289 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Październik 2025. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
277

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć