- Strona główna
- Postępowanie ID 1141001
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1141001 :
ZP-12/25 Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gm. Tuchów”
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Zając
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-07-09 12:25:00
-
Składania2025-07-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-07-18 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Inwestycja finansowana w ramach B3.1.1 – Inwestycje w
zrównoważoną gospodarkę wodno – ściekową na terenach wiejskich w ramach
Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Projekt pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gm. Tuchów i Ryglice”.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest wyłącznie na zasadach podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Regulaminie udzielania zamówień (dalej jako: Regulamin, lub R.u.z.), a nie na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” lub u.p.z.p. lun ustawą Pzp. Zamówienie („zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodnokanalizacyjnym, określonej w art. 5 ust. 4 pkt 1) oraz art. 2 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp, to jest: obsługi stałych sieci przeznaczonych do świadczenia usług publicznych w związku z produkcją, transportem lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczaniem wody pitnej do sieci oraz odprowadzania ścieków. Wartość zamówienia jest niższa od kwoty 1 919 502 zł, tj. od równowartości kwoty 431 000 euro określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2022 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-07-18
13:58:45
|
Piotr Zając |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Działając w trybie §19 ust. 1 pkt. 2) Regulaminu udzielania zamówień - Zamawiający: Spółka Komunalna „Dorzecze Białej” Sp. z o. o. informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe na Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gm. Tuchów”. Uzasadnienie Zgodnie z §19 ust. 1 pkt 2) Regulaminu udzielania zamówień obowiązującego w Spółce, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w przypadku, gdy „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. W niniejszym postępowaniu zostało złożonych osiem ofert, które znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 10 700,00 zł brutto. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia określona była jako maksymalna, wobec czego Zamawiający nie może zwiększyć jej do ceny oferty najkorzystniejszej zaoferowanej przez Biuro Projektów i Doradztwa Technicznego ROBERT RACZYŃSKI, 32 – 800 Brzesko, Spokojna 3, tj. do kwoty 23 001,00 zł brutto. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie wymienionej w sentencji. Załączniki |
|
2025-07-18
12:53:20
|
Piotr Zając |
Unieważnienie
postępowania
przetargowego.
Załączniki |
|
2025-07-18
11:26:41
|
Piotr Zając |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
|
2025-07-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 10 700 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
