Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji wg poniższego zestawienia (oddzielnie dla każdego z trzech obiektów):
1) Zakres zamówienia obejmuje dla:
1.1 Modernizacja boisk do gier zespołowych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim ul. Kostromska 50 ( siedziba byłego Gimnazjum nr 5):
a) opracowanie dokumentacji spełniającej wymogi art.30 ust.2 ustawy Prawo budowlane oraz sporządzonej w sposób i w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na:
budowę remontu/ przebudowy istniejących trzech boisk, tj. do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i nożnej na: 1 boisko do gry w piłkę ręczną o nawierzchni poliuretanowej, 1 boisko do gry w piłkę koszykową o nawierzchni poliuretanowej, 1 boisko do gry w piłkę siatkową o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z małą architekturą (m.in. kosze na odpady, ławki, piłkochwyty, słupki uniwersalne umożliwiające mocowanie siatki do siatkówki, bramki, kosze, osprzęt do gier sportowych);
opracowanie odprowadzenia wód deszczowych z przebudowywanych boisk;
opracowanie usunięcia ewentualnych kolizji i przebudowy istniejącej infrastruktury;
b) dla w/w zakresu opracowanie dokumentacji projektowej projektów budowlanych i wykonawczych lub projektów budowlano – wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
W oparciu o uzyskaną dokumentację projektową Zamawiający zamierza udzielić zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Powyższe oznacza, że w żadnym opracowaniu nie mogą wystąpić nazwy własne użytych materiałów i wyrobów ani nazwy producentów, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję
c) opracowanie dokumentacji geotechnicznej dla ustaleń warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb przedmiotowego zamierzenia;
d) opracowanie projektu zieleni wraz z jej inwentaryzacją (dokumentacja musi zawierać wykaz drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi) w przypadku jej wystąpienia;
e) opracowanie oceny stanu technicznego istniejących boisk
f) opracowanie opinii ornitologicznej w przypadku ewentualnej wycinki drzew;
g) mapa do celów projektowych;
h) przedmiar robót;
i) kosztorys inwestorski;
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
k) odwierty inwentaryzacyjne pod projektowanymi boiskami w ilości co najmniej 10 szt.
1.2 Projekt rejonowy Plac rekreacyjno-sportowy przy Szkole Podstawowej nr 11:
a) opracowanie dokumentacji projektowej opracowanie dokumentacji projektowej spełniającej wymogi art.30 ust.2 ustawy Prawo budowlane oraz sporządzonej w sposób i w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę:
Część I: remontu/ przebudowy boiska wielofunkcyjnego obejmującego: 1 pole do gry w piłkę siatkową, jedno pole do gry w piłkę koszykową o nawierzchni poliuretanowej z odwodnieniem wraz z małą architekturą (m.in. kosze na odpady, ławki, piłkochwyty, słupki uniwersalne umożliwiające mocowanie siatki do siatkówki, kosze, osprzęt do gier sportowych wraz z budową ogrodzenia od strony północnej wraz z furtką oraz demontaż istniejącego ogrodzenia od strony wschodniej boiska)
Część II: przebudowy części istniejącego terenu przy budynku szkoły po stronie północnej na boisko z nawierzchnią poliuretanową do gry w „dwa ognie”;
Część III: przebudowy terenu znajdującego się przy budynku szkoły na teren wyłożony kostką wyznaczającą m.in. „ślimaka matematycznego do nauki tabliczki mnożenia”, plansz do gry w szachy oraz miejsce do zabawy w „klasy i kolory” oraz w „chłopaka”,
Część IV: przebudowy części istniejącego terenu przy budynku szkoły po stronie południowej na nawierzchnię poliuretanową wraz z ławeczkami gimnastycznymi (drewnianymi) podłużnymi, ustawionymi w zyg-zag;
opracowanie usunięcia ewentualnych kolizji i przebudowy istniejącej infrastruktury;
opracowanie projektu odprowadzenia wód deszczowych z przebudowywanego terenu szkoły, zaplecza sportowego i boiska;
b) dla w/w zakresu opracowanie dokumentacji projektowej projektów budowlanych i wykonawczych lub projektów budowlano – wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
W oparciu o uzyskaną dokumentację projektową Zamawiający zamierza udzielić zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Powyższe oznacza, że w żadnym opracowaniu nie mogą wystąpić nazwy własne użytych materiałów i wyrobów ani nazwy producentów, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję
c) opracowanie dokumentacji geotechnicznej dla ustaleń warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb przedmiotowego zamierzenia;
d) opracowanie projektu zieleni wraz z jej inwentaryzacją (dokumentacja musi zawierać wykaz drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi) w przypadku jej wystąpienia;
e) opracowanie opinii ornitologicznej w przypadku ewentualnej wycinki drzew;
f) mapa do celów projektowych;
g) przedmiar robót;
h) kosztorys inwestorski;
i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
j) odwierty inwentaryzacyjne pod projektowanymi obiektami w ilości co najmniej 10 szt.;
k) Uzyskanie uzgodnienia Konserwatora Zabytków;
1.3 Strefa Rekreacji Street Workout Park „Wyzwolenie”:
a) opracowanie dokumentacji projektowej spełniającej wymogi art.30 ust.2 ustawy Prawo budowlane oraz sporządzonej w sposób i w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na:
budowę, przebudowy terenu o wymiarach 20m x 29m z przeznaczeniem na: powierzchnię o wymiarach 15,5m x 13,5m o nawierzchni poliuretanowej wraz z przyrządami, min. zestaw drążków, drabinek i poręczy gimnastycznych, zestaw płotków gimnastycznych, drążki do brzuszków oraz uchwyty podtrzymujące; na pozostałej powierzchni trawa naturalna oraz 2 stoły do ping-ponga i stolik szachowy z siedziskami (wszystkie elementy zamontowane na stałe); mała architektura, m.in. ławki, kosze na odpady, tablice informacyjne; nasadzenia roślin ozdobnych i krzewów wkomponowanych w istniejące środowisko naturalne znajdujące się wokół obiektu;
opracowanie usunięcia ewentualnych kolizji i przebudowy istniejącej infrastruktury;
opracowanie odprowadzenia wód deszczowych z przebudowywanego terenu sportowego;
b) dla w/w zakresu opracowanie dokumentacji projektowej projektów budowlanych i wykonawczych lub projektów budowlano – wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
W oparciu o uzyskaną dokumentację projektową Zamawiający zamierza udzielić zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Powyższe oznacza, że w żadnym opracowaniu nie mogą wystąpić nazwy własne użytych materiałów i wyrobów ani nazwy producentów, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję
c) opracowanie dokumentacji geotechnicznej dla ustaleń warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb przedmiotowego zamierzenia;
d) opracowanie projektu zieleni wraz z jej inwentaryzacją (dokumentacja musi zawierać wykaz drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi) w przypadku jej wystąpienia;
e) opracowanie opinii ornitologicznej w przypadku ewentualnej wycinki drzew;
f) mapa do celów projektowych;
g) przedmiar robót;
h) kosztorys inwestorski;
i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
2) Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych do projektowania i uzgodnień z gestorami sieci (m.in. MZGK, PWiK, PGE) – w przypadku ich wystąpienia;
3) Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona przez użytkowników obiektów.
4) Warunki płatności: płatnikiem faktury będzie Miasto Piotrków Trybunalski z siedzibą przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków trybunalski, NIP 771-27-98-771, 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
5) Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagania użytkowników obiektów.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Protokół z wizji lokalnej na terenie projektowanych obiektów przy udziale pracownika Zamawiającego
2) Poświadczenie wykonania co najmniej dwóch projektów boiska wielofunkcyjnego
w ostatnich trzech latach
oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
1) Brak podpisanego protokołu przy udziale Zamawiającego wyklucza z postępowania.
2) Brak poświadczenia wykonania usług wyklucza z postepowania.
3. Inne:
1) Zamówienie może zostać podzielone na części (każde boisko oddzielnie). Prosimy o takie składanie ofert, aby Zamawiający mógł wybrać jedną z części.
2) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.
3) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia.
4) Dokumenty złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia.
Komunikaty