Postępowanie: Przegląd serwisowy i konserwacyjny platform dla niepełnosprawnych i windy w budynkach Urzędu Miasta i Gminy
Iwona Kasprzak tel 500 191 044 Gmina Września
Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia :
10-01-2018 10:49:18
Składania :
15-01-2018 11:00:00
Otwarcia :
-
Tryb:
Rodzaj:
-
Wymagania i specyfikacja
Gmina Września na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r.,poz. 907 ze zm.) zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym na przegląd serwisowy i konserwacyjny platformy dla niepełnosprawnych typu Vector THY 3194, platformy dla niepełnosprawnych typu CAMA EA7 oraz dźwigu osobowego z napędem hydraulicznym Q630 kg.
1. Przeglądy serwisowe wraz z konserwacją wykonywane będą 1 raz w miesiącu, pomiar elektryczny raz w okresie umowy, w terminach ustalonych w formie pisemnej lub telefonicznej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, lecz obowiązek dotrzymania cyklicznej terminowości przeglądów spoczywa na Wykonawcy.
2. Do czynności konserwatora należą: przegląd zespołów i części urządzenia zgodnie z D.T.R., czyszczenie i smarowanie poszczególnych elementów, zespołów i części urządzenia zgodnie z obowiązującą instrukcją konserwacji, regulacje poszczególnych części urządzenia, utrzymanie urządzenia w stanie technicznym zapewniającym jego sprawną bezpieczną eksploatacje, informowanie użytkownika w postaci pisemnego protokołu o stanie technicznym urządzenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia konserwacji, podjęcia napraw i dostarczenia podstawowych materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 (dwóch) dni od daty zgłoszenia.
4. Do obowiązków Użytkownika – Wykonawcy należy: zapewnienie swobodnego dostępu do urządzenia i oddanie urządzenia do wyłącznej dyspozycji konserwatora na czas konserwacji, zawiadomienie konserwatora w przypadku unieruchomienia urządzenia, zabezpieczenie urządzenia do momentu przybycia przedstawiciela Zleceniobiorcy w przypadku awarii urządzenia lub zauważenia usterki mogącej mieć wpływ na jego bezpieczną eksploatację, usuwanie wszelkich usterek zgłoszonych przez konserwatora a nie będących w jego obowiązkach, wykonanie napraw w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę względnie konserwatora konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza umowę o konserwacje lub gwarancje, utrzymanie w czystości dostępnych elementów urządzenia, użytkowanie platform zgodnie z instrukcją obsługi.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty