Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 07:19:29
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1120206
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1120206 : RRG.271.11.2025 Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Gerard Kowalczyk
  • Organizacja
    Gmina Trawniki
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-04 10:31:00
  • Składania
    2025-07-09 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-07-09 12:05:00
  • Tryb
    Przetarg nieograniczony
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
01.Ogłoszenie_o_zamówieniu_2025-OJS106-00360651-pl-ts.pdf pdf 135.88
2025-06-04 10:31:00
Postępowanie
02.SWZ_dostawa_platforma.pdf pdf 752.84
2025-06-04 10:31:05
Postępowanie
03.Załączniki_do_SWZ_1-11.zip zip 1754.73
2025-06-04 10:31:11
Postępowanie
Pytania_odpowiedzi_17.06.2025-sig.pdf pdf 560.82
2025-06-17 11:23:33
Publiczna wiadomość
Zalacznik_nr_1_do_SWZ-Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_17.06.2025.pdf pdf 446.2
2025-06-17 11:23:33
Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia_i_modyfikacja_SWZ_26.06.2025-sig.pdf pdf 569.96
2025-06-26 12:08:17
Publiczna wiadomość
Zalacznik_nr_7_do_SWZ-Wykaz_dostaw-usług_akt.25.06.2025.docx docx 103.27
2025-06-26 12:08:17
Publiczna wiadomość
Zalacznik_nr_8_do_SWZ-Wykaz_osob_akt.25.06.2025.docx docx 106.15
2025-06-26 12:08:17
Publiczna wiadomość
2025-OJS120-00411957-pl-ts.pdf pdf 137.27
2025-06-26 12:08:17
Publiczna wiadomość
SWZ_dostawa platforma un zm. 25.06.2025-sig.pdf pdf 1093.96
2025-06-26 12:08:17
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 477.64
2025-07-09 13:05:52
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -sig.pdf pdf 546.16
2025-08-06 10:21:16
Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczoną na realizację zamówienia-sig.pdf pdf 498.08
2025-07-09 12:00:00
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-08-06 10:21:16
Gerard Kowalczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczana na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Dotyczy przetargu pn. Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2025 / S 106 – 360651 dnia 04.06.2025 r.

Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej "ustawą pzp", zamawiający informuje, że w postępowaniu pn. Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”:

1) oferta wykonawcy GIAP sp. z o.o., ul. Pasaż Ursynowski 1/126, 02-784 Warszawa została wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała w kryterium „Cena” 100,00 punktów.
2) pozostałe oferty złożyli następujący wykonawcy:
- GISON Sp. z o.o., ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała w kryterium „Cena” 69,54 punktów.

Załączniki

  • Informacja o wyborze [...].pdf
2025-07-09 13:05:52
Gerard Kowalczyk INFORMACJA na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

I. Dotyczy przetargu nieograniczonego prowadzonego zgodnie z art. 129 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) pn. Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.

II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 09.07.2025r., po godzinie 12:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty:

GISON Sp. z o.o., ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków. NIP: 6762441013.
Cena brutto – 375 000,00 zł

GIAP sp. z o.o., ul. Pasaż Ursynowski 1/126, 02-784 Warszawa. NIP 5213709819.
Cena brutto – 260 760,00 zł

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf
2025-07-09 12:00:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi - 285 000,00 zł brutto.

Załączniki

  • Informacja o kwocie [...].pdf
2025-06-26 12:08:17
Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2025 / S 106 – 360651 dnia 04.06.2025 r.

Na podstawie art. 135 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający wyjaśnia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wprowadza zmiany. Na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
W załączeniu:
1. Pismo z wyjaśnieniami i modyfikacją SWZ.
2. Zaktualizowane wzory załączników nr 7 i 8 do SWZ.
3. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2025/S 120-411957 z dnia 26.06.2025r.
4. Zmieniona Specyfikacja warunków zamówienia.

Załączniki

  • Wyjaśnienia_i_modyfi [...].pdf
  • Zalacznik_nr_7_do_SW [...].docx
  • Zalacznik_nr_8_do_SW [...].docx
  • 2025-OJS120-00411957 [...].pdf
  • SWZ_dostawa platform [...].pdf
2025-06-17 11:23:33
Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.

Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2025 / S 106 – 360651 dnia 04.06.2025 r.

I. Na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi (w załączonym pliku).

II. Na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy, Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
1. Na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy, zgodnie z którym zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dokonuje poprawy błędu polegającego na wskazaniu nieaktualnego aktu prawnego w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rozdział 2 – Wymagania prawne. Rozporządzenie wskazane w ust. 19, tj.:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017, poz. 2247),
zostaje usunięte, a w jego miejsce, w ust. 19 zostaje wprowadzone:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773).
2. Na podstawie art. 137 ust. 1 i 2 ustawy mając na uwadze w/w odpowiedzi oraz poprawę aktu prawnego zamawiający udostępnia zmieniony Załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

III. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania oraz zmieniony Załącznik nr 1 do SWZ stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

Załączniki

  • Pytania_odpowiedzi_1 [...].pdf
  • Zalacznik_nr_1_do_SW [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
654
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt