- Main page
- Proceeding ID 1068649
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 1068649 :
Sukcesywna dostawa chemi basenowej do Akademii Marynarki Wojennej
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Woźniak
-
Organization
-
DepartmentSekcja zaopatrzenia
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2025-02-26 07:27:00
-
Placing offers2025-03-14 07:26:00
-
Opening of offers-
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Produkty dostarczone do AMW muszą mieć co najmniej 6 miesięczny termin ważności liczony od dnia dostawy.
Warunki dostawy i płatności:
- Dostawa do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy,
- w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do sprzętu musi być dołączony list przewozowy,
- termin płatności do 30 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
- przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim.
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ OPIS ZAOFEROWANEGO SPRZĘTU.
Termin
realizacji zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy
Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
