- Strona główna
- Postępowanie ID 1040399
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Jednorazowa dostawa materiałów informatycznych
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Borcińska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-19 12:11:00
-
Składania2024-12-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-23 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Dostawa będzie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie do 27.12.2024r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy w tym koszt
dojazdu i montażu leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 7 dni od wykonania
dostawy i dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego– Wydziału Łączności i
Informatyki KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 91-048 Łódź, przelewem
na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Towar musi być fabrycznie nowy i dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych
opakowaniach producenta.
5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postępowania na każdym etapie jego trwania.
7. Kryterium oceny: najniższa cena.
8. Dostawca który nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , brak
kompletności dostawy, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu.
9. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania
ofertowego/aukcji i złożoną przez wykonawcę ofertą – zostanie on odesłany na
koszt Wykonawcy.
W razie pytań proszę o kontakt
- pytania merytoryczne, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 47 841 11 29
w godz. 8:30 do 15:00
Monika Borcińska
monika.borcinska@ld.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?