- Strona główna
- Postępowanie ID 1015195
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TK-II.6140.27.2024.4 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni utwardzonej w kojcach dla psów w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Kiczarowie
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Napora
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inżynierii
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-12 12:16:00
-
Składania2024-11-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-22 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy zamówienia publicznego o
wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto
|
Gmina
Miasto Stargard zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót
budowlanych polegających na remoncie nawierzchni
utwardzonej w kojcach dla psów w Schronisku dla bezdomnych zwierząt
w Kiczarowie.
I. Zamawiający
Gmina
Miasto Stargard
ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
73-110 Stargard
NIP
854-222-88-73
II. Przedmiot zamówienia
Na
przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych związanych z remontem
nawierzchni utwardzonej w kojcach dla psów w Schronisku dla bezdomnych
zwierząt w Kiczarowie:
Zakres robót:
1.
Demontaż
istniejącej nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej.
2.
Demontaż
wyposażenia kojca (budy dla psów).
3.
Wyrównanie
i naprawa istniejącej podbudowy.
4.
Wykonanie
nowej podbudowy betonowej grubości 8cm, wyprowadzenie
spadków i ułożenie nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej.
5.
Montaż
wyposażenia kojca (budy dla psów).
6.
Roboty
porządkowe, wywóz gruzu i odpadów budowlanych.
Ofertę cenową należy złożyć na jedną sztukę:
a)
kojca
dużego typu „a” o wymiarach 6,5m x 3,14m z istniejącą częściową nawierzchnią
utwardzoną z płyt betonowych,
b)
kojca
małego typu „b” o wymiarach 4,20m x 2,20m z istniejącą nawierzchnią z płyt
betonowych,
c)
przedsionka
kojca dużego „c” o wymiarach 2,4m x 2,20m z istniejącą nawierzchnią z kostki
brukowej.
Planowany zakres
zamówienia obejmuje naprawę nawierzchni 7 szt. kojców dużych typu „a”, 21 szt.
kojców małych typu „b” oraz 11 szt. przedsionków „c”. Zamawiający w zależności od posiadanych środków
finansowych określi ostateczną liczbę każdego typu kojca przeznaczonego
do naprawy, w związku z tym ostateczna liczba kojców może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
III. Termin wykonania robót: do 30 maja 2025 r.
IV. Długość okresu gwarancji.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 36-miesięcznej
gwarancji.
V.
Kryterium wyboru
oferty:
1.
Przy
wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego
wagą: Cena ofertowa –
K1 - waga 100 %
2.
W
trakcie analizy badanej oferty pod kątem kryterium „cena ofertowa” wartość
oferty zostanie wyliczona poprzez przemnożenie jednostkowej ceny ofertowej
naprawy danego typu kojca przez ostateczną liczbę danego typu kojców przyjętych
do naprawy.
Cob =
Ca * a + Cb * b + Cc * c
gdzie:
Cob - cena brutto
zaoferowana w ofercie ocenianej
Ca - cena jednostkowa brutto naprawy nawierzchni kojca typu „a”,
a - liczba sztuk kojców typu „a”,
Cb - cena jednostkowa
brutto naprawy nawierzchni kojca typu „b”,
b - liczba sztuk kojców typu „b”,
Cc - cena jednostkowa
brutto naprawy nawierzchni przedsionka „c”,
c - liczba sztuk przedsionków „c”,
3.
Tak
wyliczona cena ofertowa zestawiona zostanie z ofertą zawierającą najniższą
cenę. Badanej ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
PC = (Cn
: Cob) x WC
gdzie:
PC – liczba punktów
przyznanych ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa
zaoferowana cena brutto
Cob – cena brutto
zaoferowana w ofercie ocenianej
WC – waga
kryterium cena – przyjmuje się WC = 100 punktów
4.
Ocena
ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryterium. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą
liczbę punktów.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o
niewyłonieniu Wykonawcy.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Oferta Wykonawcy na naprawę jednej sztuki
kojca lub przedsionka zostanie pomnożona przez liczę poszczególnych kojców i
przedsionków objętych zleceniem w ramach posiadanych środków finansowych.
2. Zamawiający wprowadza ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Przyjęty przez Zamawiającego sposób rozliczenia wykonania zamówienia w formie wynagrodzenia
ryczałtowego powoduje, że Zamawiający nie jest zobowiązany do ponoszenia
kosztów dodatkowych, których konieczność wykonania wyniknie w trakcie
realizacji umowy. Wykonawca w cenie oferty ujmuje wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając przy tym
wszystkie koszty i inne opłaty,
w tym również podatek VAT.
VII.
Ochrona danych
osobowych:
1.
Administratorem
danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Stargardzie
jest Prezydent Miasta Stargard. Dane Urzędu: ul. Hetmana Stefana
Czarnieckiego 17, telefon: 91 578-48-81, e-mail: urzad@um.stargard.pl.
2. Z inspektorem ochrony
danych osobowych można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@um.stargard.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Instrukcji
Kancelaryjnej, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania
liczy się od momentu zakończenia umowy.
6. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a.
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b.
na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c.
prawo ograniczenia przetwarzania;
d.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Pan/Pani oświadcza, iż
w ramach realizacji umowy będzie przestrzegać przepisów rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
osobowych) (Dz. U. UR. L z 2016 r. Nr 119) – RODO.
10. Pan/Pani oświadcza
zapoznanie się z treścią informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO.
11. Zamawiający informuje o
prowadzeniu publicznego rejestru umów, których wartość przekracza 500 zł
brutto. W rejestrze
zostaną upublicznione m.in.: data i miejsce zawarcia umowy, okres
obowiązywania umowy, oznaczenie stron umowy (w tym
przedstawicieli stron) w postaci m.in. nazwy firmy i adresu siedziby, imienia
i nazwiska Wykonawcy oraz reprezentanta firmy, określenia dot. przedmiotu
umowy, informacje o źródłach i wysokości współfinansowania przedmiotu umowy.
VIII. Termin i sposób złożenia oferty:
1.
Zamawiający wyznacza termin
składania pytań dotyczących zapytania ofertowego do dnia 22.11.2024 r. g.
10:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na
pytania, jakie wpłyną po tym czasie.
2.
Ofertę należy przesłać
Zamawiającemu wyłącznie poprzez platformę zakupową Gminy Miasto Stargard w
terminie do dnia 22.11.2024 r. do godziny 10:00. Wymaga się złożenia
załączonego do zapytania ofertowego – formularza ofertowego. Wypełniając
elektroniczny formularz ofertowy należy podać cenę wykonania zamówienia.
3.
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 22.11.2024 r. o godzinie 10:10.
4.
Zamawiający nie przewiduje
jawnego otwarcia ofert.
5.
Od decyzji Zamawiającego
dot. wyboru wykonawcy, oferentom nie przysługują środki odwoławcze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o niewybraniu
wykonawcy.
IX.
Ocena ofert i wybór Wykonawcy
1.
Zamawiający
po sprawdzeniu ofert złożonych w postępowaniu zastrzega możliwość
przeprowadzenia negocjacji z oferentami w celu uzyskania ofert dodatkowych.
2.
Wybór
Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie kryterium cenowego.
3.
Od
decyzji Zamawiającego oferentom nie przysługują środki odwoławcze.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o niewybraniu Wykonawcy, w sytuacji
gdy najkorzystniejsza cena ofertowa przewyższy możliwości finansowe
Zamawiającego.
5.
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą
elektroniczną.
6.
Zamawiający
podpisze z Oferentem stosowną umowę na wykonanie robót.
Zamówienie nie podlega ustawie Prawo zamówień
publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 - wartość netto zamówienia
jest mniejsza niż 130 tys. zł.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 578 14 12
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?