- Strona główna
- Postępowanie ID 1008365
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZP.271.2.22.2024 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miejskiego Kościana Al. Kościuszki 22.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Grześkowiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 10:09:00
-
Składania2024-11-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-05 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Kościan, dnia 30 października 2024 r.
BZP.271.2.22.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miejskiego Kościana Al. Kościuszki 22 .
Zamawiający:
Burmistrz Miasta Kościana
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
1. Termin realizacji zamówienia: 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) specyfikacja wykonania robót (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2) przedmiar robót (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3. Zakres zadania obejmuje:
· Demontaż wertikali,i rolet okiennych,
· Wyniesienie mebli biurowych i innego wyposażenia,
· Zabezpieczenie podłóg drewnianych, mebli, okien i drzwi folią przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych,
· Zerwanie starych tapet,
· Wykucie ościeżnic drewnianych drzwiowych w ściankach działowych,
· Zamurowanie otworów drzwiowych w ścianach zewnętrznych gr. 6,5 cm z cegły pełnej klasy 10.0 MPa na zaprawie cementowo-wapiennej marki M10
· Wykucie bruzd pod osadzenie nowych naproży, w miejscu poszerzenia otworów należy osadzić nadproża stalowe z kątownika lub płaskownika ze stali St3S (235JR) zabezpieczone antykorozyjnie,
· Wykucie otworów drzwiowych,
· Wykonanie dwuwarstwowych tynków wewnętrznych gładkich cementowo – wapiennych kategorii III tradycyjnie,
· Ręczne szlifowanie drewnianych cokołów,,
· Mechaniczne cyklinowanie podłogi, ręczne cyklinowanie podłogi w miejscach niedostępnych,
· Uzupełnienie szpar i szczelin przy pomocy spoiwa do wypełniania szczelin w przypadku złego stanu technicznego posadzki drewnianej między rzędami,
· Trzykrotne lakierowanie posadzki lakierem wodno-rozcieńczalnym stosowanym w obiektach użyteczności publicznej,
· Przygotowanie ścian do tapetowania,
· Tapetowanie ścian,
· Przygotowanie ścian do malowania
· Ubytki, spękania oraz rysy uzupełnić zgodnie ze sztuką budowlaną,
· Malowanie ścian i sufitów dwukrotne farbami emulsyjnymi odpornymi na szorowanie (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
· Wykonanie i montaż drzwi wewnętrznych z litego drewna o wymiarach 90x220 cm. Drzwi pełne w kolorze i wzorze identycznym jak istniejące w budynku Urzędu Miejskiego Kościana (zdjęcia poglądowe stanowią załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), trzy zawiasy 2 skrzydłowe na skrzydło, zamek na klucz zwykły, klamka z szyldem, podcięcie lub tuleje, uszczelnienie uszczelką EPDM, montaż progu. Zamawiający wymaga wiernego odwzorowania drzwi,
· Wywiezienie gruzu i odpadów z terenu urzędu na składowisko śmieci i złomu,
· Uporządkowanie pomieszczeń po robotach rozbiórkowych,
4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia.
5. Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
6. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.
7. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
8. Sposób obliczenia: Cenę należy skalkulować na podstawie specyfikacji wykonania robót i przedmiaru. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie.
9. Wymagane jest załączenie oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).
10. Niespełnienie wymagania zawartego w ust. 9 przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
11. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
1) akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
2) uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
3) gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
4) uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,
5) wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
13. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
14. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na remont pomieszczeń biurowych , odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
5) obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki:
1) specyfikacja wykonania robót,
2) przedmiar robót,
3) zdjęcia poglądowe drzwi,
4) projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku),
5) oświadczenie
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?