- Strona główna
- Postępowanie ID 1007758
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
LOG-P-Z/0007/2024 Odtworzenie nawierzchni parkingu po awarii sieci kanalizacyjnej w ul. 17 Stycznia
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Szymczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-29 13:34:00
-
Składania2024-11-05 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-05 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oferta elektroniczna powinna zawierać pliki zapisane w formacie PDF podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skany podpisanych tradycyjnie dokumentów w formacie PDF. Oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji. W przypadku podpisania oferty przez inne osoby do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do jej podpisania.
Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – (załącznik nr 2),
c) aktualny
odpis KRS/lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej
(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert),
d) aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy; przedstawiony dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert, o ile nie działają w jego imieniu osoby upoważnione do jego reprezentacji zgodnie z zapisami w treści KRS.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 655298358
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-07
14:30:06
|
Karolina Szymczak |
Wodociągi
Leszczyńskie
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
w
Lesznie,
informują,
że
w
wyniku
rozstrzygnięcia
postępowania
prowadzonego
w
oparciu
o
:
„Regulamin
udzielania
zamówień
sektorowych
MPWiK
Sp.
z
o.o.”
w
trybie
zapytania
ofertowego
nr
LOG-P-Z/0007/2024
dla
zadania
pn.:
„Odtworzenie
nawierzchni
parkingu
po
awarii
sieci
kanalizacyjnej
w
ul.
17
Stycznia”
wybrano
ofertę
złożoną
przez
Przedsiębiorstwo
Dróg
i
Ulic
Leszno
Sp.
z
o.o.,
ul.
Generała
Józefa
Bema
33,
64-100
Leszno,
gdyż
posiada
najniższą
cenę
i
spełnia
warunki
udziału
w
postępowaniu |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?