- Strona główna
- Postępowanie ID 1000886
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZ/9289/2024/JW Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej dla potrzeb akcji zima w przewidywanej ilości maksymalnej 7 Ton
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Wawrzynczok
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 14:39:00
-
Składania2024-10-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,,Sukcesywna dostawa i rozładunek soli
drogowej dla potrzeb akcji zima w przewidywanej ilości
maksymalnej 7 Ton"
Informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację
zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w
godzinach pracy biura:
- poniedziałek,
wtorek, środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-17:00
- piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Spółka z o. o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia
oferty cenowej na sukcesywną dostawę i rozładunek soli drogowej dla
potrzeb akcji zima w przewidywanej ilości maksymalnej 7 Ton. Zamawiający
przewiduje 7 dostaw soli, każda po 1 Tonie. Zamawiający dopuszcza zmiany w
ilości zamówienia, jednak minimalna ilość zamówienia deklarowana jest w ilości 5
Ton. Zamawiający zastrzega sobie wstrzymanie realizacji dostaw i zakończenie
realizacji zamówienia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia lub
fakt, że realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia zamówienia.
Szczegóły zamówienia:
Sól drogowa
workowana (worki 25 kg) do zimowego utrzymania chodników, dróg i o następujących wymaganiach jakościowych
określonych w normie „PN-86/C-84081/02 – Sól (chlorek sodowy)”:
- Zawartość chlorku sodu
NaCl - co najmniej 90 %
- Zawartość substancji
nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0 % maksymalnie
- Zawartość wody - 3,0 %
maksymalnie
- Zawartość żelazocyjanku
potasowego - 20 mg/kg
- Wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0
mm - 10 % maksymalnie
- Przesiew na sicie dolnym 1,0 mm -
20 % maksymalnie
Termin realizacji: od dnia wysłania zlecenia do dnia
31.03.2025 r. w terminie do 3 dni roboczych od wysłania zlecenia na
poszczególną dostawę na wskazany adres e-mail.
Miejsce dostawy: Ruda Śląska ul. Janasa 13a Biuro
Utrzymania Zieleni MGPM TBS Sp. z o. o.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury, po każdej
dostawie soli.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia
zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 25 październik
2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?