- Strona główna
- Postępowanie ID 1000848
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZ/9288/2024/JW Sukcesywna dostawa i rozładunek piasku dla potrzeb akcji zima w przewidywanej ilości maksymalnej 70 Ton
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Wawrzynczok
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 14:24:00
-
Składania2024-10-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,,Sukcesywna dostawa i rozładunek piasku
dla potrzeb akcji zima w przewidywanej ilości maksymalnej 70 Ton"
Informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację
zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w
godzinach pracy biura:
- poniedziałek,
wtorek, środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-17:00
- piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Spółka z o. o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia
oferty cenowej na sukcesywną dostawę i rozładunek piasku dla potrzeb akcji
zima w przewidywanej ilości maksymalnej 70 Ton. Zamawiający przewiduje 7 dostaw
piasku, każda po 10 Ton. Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości zamówienia,
jednak minimalna ilość zamówienia deklarowana jest w ilości 50 Ton. Zamawiający
zastrzega sobie wstrzymanie realizacji dostaw i zakończenie realizacji
zamówienia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia lub fakt, że
realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia zamówienia.
Szczegóły zamówienia:
Piasek płukany o
frakcji 0-2 mm do zimowego
utrzymania chodników, dróg i parkingów,
Termin realizacji: od dnia wysłania zlecenia do dnia
31.03.2025 r. w terminie do 3 dni roboczych od wysłania zlecenia na
poszczególną dostawę na wskazany adres e-mail.
Miejsce dostawy: Ruda Śląska ul. Janasa 13a Biuro
Utrzymania Zieleni MGPM TBS Sp. z o. o.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury, po każdej
dostawie piasku.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia
zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 25 październik
2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?