Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-10-2024 11:44:00 |
Składania : | 24-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-10-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak
sprawy: BI.271.138.2024.TR
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 84 39, wew.27
Adres e – mail: tomasz.rykowski@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą
o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot
zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie
dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z odwodnieniem w miejscowości
Kaplityny, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót
budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla
uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych/ ZRiD.
2. Zakres
robót.
·
Badania geotechniczne z określeniem grupy nośności
podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (Opinia
geotechniczna),
·
Projekt wykonać na mapie do celów projektowych lub
mapie zasadniczej ( pozwolenie / zgłoszenie). Uwzględnić koszt wznowienia
granic,
·
Uzyskać niezbędne uzgodnienia w ramach podziału
nieruchomości działka nr 69,
·
Zaprojektować jezdnię drogi gminnej o nawierzchni
drogi z kostki betonowej typu „Behaton” dla kategorii ruchu KR3, klasa drogi - D. Droga gminna długości około 260 m,
·
Zaprojektować kanał technologiczny (jeśli będzie
wymagany),
·
Zaprojektować odwodnienie drogi gminnej – obustronne,
jednostronne rowy, studnie chłonne,
·
Przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i
krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót
budowlanych,
·
Należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp.
niezbędne do realizacji zadań (np. decyzje na wycinkę drzew itp.),
·
Dostosować elementy projektowane z elementami
istniejącymi na styku opracowania,
·
Uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci
znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu.
W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi
uzgodnieniami,
·
Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie
wymagana),
·
Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem,
·
Wstępne założenia projektowe: szerokość jezdni 5,0 m;
( KR3), klasa drogi – D – dojazdowa,
·
Należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami,
·
Należy wykonać oddzielne opracowania projektowe dla
poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt
architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar
i kosztorys inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót, wersja
edytowalna na zewnętrznym nośniku danych:
Droga gminna wraz z odwodnieniem w miejscowości Kaplityny długości około 260 m,
W
ofercie należy podać cenę jednostkową za zadanie projektowe.
3. Ogólne
wymagania dla wykonywania opracowań projektowych
Wykonawca jest
odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań
(inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami
Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest
odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych.
Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi
niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich
wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży
konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania
zgłoszenia/pozwolenia na budowę/decyzji ZRiD oraz prawidłowego przebiegu
procesu budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży
konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub
zgłoszenia robót budowlanych.
4. Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna składać się w
szczególności z:
- planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju
i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej
lokalizacji ich wykonywania,
- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych
odrębnymi przepisami,
- określenie wartości robót objętych projektem ,
- strona tytułowa dokumentacji projektowej
powinna zawierać w szczególności:
- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego,
określoną w pkt 1,
- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy
dokumentacja projektowa,
- numery ewidencyjne działek objętych
opracowaniem,
- w zależności od zakresu robót budowlanych
objętych przedmiotem zamówienia – nazwy
i kody:
5. Zakres
i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory
wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania
robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów,
rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
6. Kosztorys
inwestorski.
w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto
7. Materiały do projektowania.
8. Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna
zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych
rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu
rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania
objętego przedmiotem zamówienia:
·
projekt architektoniczno
- budowalny – 4 egz.
·
projekt
zagospodarowania terenu – 4 egz.
·
projekt
techniczny
– 4 egz.
·
kosztorys
inwestorski w układzie specyfikacji – 2
egz.
·
specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz.
·
przedmiar
robót
– 2 egz.
·
wersja
elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc,
ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD –
1 kpl.
Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
9. Uwarunkowania prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać
w zgodzie w szczególności z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo
budowlane,
2. Ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia
2004 r. (t.j. Dz.U.2024 poz. 1478),
3. ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
4. ROZPORZĄDZENIEM
MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno – budowlanych dotyczących
dróg publicznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 1518);
b) Rozporządzeniem Ministra
Cyfryzacji z dnia 26 maja 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać kanały technologiczne i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1039).
c) Rozporządzeniem Ministra
Cyfryzacji z dnia 26 maja 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać telekomunikacyjne obiekty budowlane i ich usytuowanie (Dz.
U. poz. 1040).
d) Ustawą z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
3.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
27.12.2024
r. – Uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót
budowlanych/decyzji ZRiD.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3)
4) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 24.10.2024 r., godz. 0900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7) Oferty niespełniające któregokolwiek
z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 514 83 46 wew. 27
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty