Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00170208 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – Część I

Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2022 14:55:00
Składania : 31-05-2022 11:00:00
Otwarcia : 31-05-2022 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022_BZP 00170208_01.pdf pdf 257.28 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
SWZ ds. 22.docx docx 161.73 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
SWZ ds. 22.pdf pdf 564.5 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 1 -Formularz ofertowy zad. 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9.docx docx 2026.55 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 1 -Formularz ofertowy zad. 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9.pdf pdf 965.53 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Projekt umowy dla zad. 1,2,3,4,5,6 i 9.docx docx 2013.81 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Projekt umowy dla zad. 1,2,3,4,5,6 i 9.pdf pdf 522.21 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 17.34 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 808.83 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Projekt umowy dla zad. 7.docx docx 2007.14 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Projekt umowy dla zad. 7.pdf pdf 852.64 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 6 -Oświ.o zgodności z OPZ.docx docx 136.76 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 6 -Oświ.o zgodności z OPZ.pdf pdf 637.79 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 7- Oświ.awaria dysku.docx docx 136.66 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 7- Oświ.awaria dysku.pdf pdf 624.43 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 5 -Projekt umowy dla zad. 8.docx docx 2007.11 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 5 -Projekt umowy dla zad. 8.pdf pdf 852.96 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświ.dot. serwisu sprzętu.docx docx 136.62 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświ.dot. serwisu sprzętu.docx docx 136.62 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 9 -Oświ.w zakresie oprogram..docx docx 137.76 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 9 -Oświ.w zakresie oprogram..pdf pdf 650.7 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 10 - OPZ dla zadania nr 1.docx docx 1999.73 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 10 - OPZ dla zadania nr 1.pdf pdf 565.48 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 11 - OPZ dla zadania nr 2.docx docx 2012.05 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 11 - OPZ dla zadania nr 2.pdf pdf 648.7 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 12 - OPZ dla zadania nr 3.docx docx 2008.34 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 12 - OPZ dla zadania nr 3.pdf pdf 687.12 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 13 - OPZ dla zadania nr 4.docx docx 2001.73 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 13 - OPZ dla zadania nr 4.pdf pdf 635.21 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 14 - OPZ dla zadania nr 5.docx docx 2001.81 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 14 - OPZ dla zadania nr 5.pdf pdf 634.54 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 15 - OPZ dla zadania nr 6.docx docx 2002.89 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 15 - OPZ dla zadania nr 6.pdf pdf 915.44 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 16 - OPZ dla zadania nr 7.docx docx 1999.35 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 16 - OPZ dla zadania nr 7.pdf pdf 684.12 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 17 - OPZ dla zadania nr 8.docx docx 1999.38 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 17 - OPZ dla zadania nr 8.pdf pdf 700.97 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 18 - OPZ dla zadania nr 9.docx docx 2012.99 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Zał. nr 18 - OPZ dla zadania nr 9.pdf pdf 713.9 2022-05-20 14:55:00 Postępowanie
Inf. z otwarcia ofert ds. 22.pdf pdf 80.29 2022-05-31 14:52:10 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia ofert ds. 22.docx docx 98.05 2022-05-31 14:52:10 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu ds. 22 -22, ZP-1185-22.docx docx 19.44 2022-06-23 14:57:30 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze ds. 22, ZP-1183-22.docx docx 21.55 2022-06-23 14:57:30 Publiczna wiadomość
ZP -1185-22.pdf pdf 169.69 2022-06-23 14:57:30 Publiczna wiadomość
ZP -1183-22.pdf pdf 176.84 2022-06-23 14:57:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-23 14:57 Agnieszka Syta Witam
Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty i unieważnieniu postępowania.

Z poważaniem
Ewa Piasta-Grzegorczyk

Inf. o unieważnieniu [...].docx

Inf. o wyborze ds. 2 [...].docx

ZP -1185-22.pdf

ZP -1183-22.pdf

2022-05-31 14:52 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP - 940 /22 z dnia 31.05.2022r. tj. Informację z otwarcia ofert. Dokument w załączeniu.
Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. z otwarcia ofer [...].pdf

Inf. z otwarcia ofer [...].docx

2022-05-31 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówwienia kwotę brutto 242.999,97 brutto w rozbiciu na zadania;
Zadanie nr 1- 5000,00 zł
zadanie nr 2 - 17 000,00 zł
zadanie nr 3- 20 000,00 zł
zadanie nr 4- 2 999,99 zł
zadanie nr 5- 23 000,00 zł
zadanie nr 6 - 25 999,99 zł
zadanie nr 7 - 94 000,00 zł
zadanie nr 8- 34 999,99 zł
zadanie nr 9 - 20 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 678