Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ-2380-100/21 Dostawy kaset do urządzeń DrugTest 5000, Aquilascan WDTP-10, Alere DDS2/SoToxa oraz wielopanelowych, jednorazowych urządzeń do wykrywania narkotyków w ślinie dla jednostek Policji zachodniopomorskiej.

Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2021 14:56:00
Składania : 19-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 19-10-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 11.10.2021 r..pdf pdf 50.61 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 304.76 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
zał. nr 1 Formularz oferty cenowej .pdf pdf 298.69 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ nr 3,4,5,7,8.zip zip 724.59 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ 6.1-6.4 projektowane postanowienia umowy.zip zip 953.84 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 2.1 Formularz kalkulacji cenowej z opisem przedmiotu zamówienia - Część I .pdf pdf 128.86 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 2.2. Formularz kalkulacji cenowej z opisem przedmiotu zamówienia - Część II .pdf pdf 130.63 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 2.3 Formularz kalkulacji cenowej z opisem przedmiotu zamówienia - Część III .pdf pdf 129.36 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 2.4 Formularz kalkulacji cenowej z opisem przedmiotu zamówienia - 4 Część IV .pdf pdf 131.56 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 1, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 3, 4, 5 wersja edytowalna.zip zip 115.69 2021-10-11 14:56:00 Postępowanie
zestawienie ofert po popr.omyłki rach.-na Platformę zakupową.pdf pdf 80.3 2021-10-25 12:21:25 Publiczna wiadomość
Informacja z dnia 19.10.2021 r. zestawienie ofert z dnia otwarcia - Informacja na Platformę zakupową (1).pdf pdf 149.33 2021-10-19 13:18:35 Publiczna wiadomość
rozstrzygnięcie - informacja na platformę zakupową.pdf pdf 182.69 2021-11-04 14:25:44 Publiczna wiadomość
Unieważnienie części nr 3 .pdf pdf 102.6 2021-11-04 14:26:37 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie z dnia 22.11.2021 r. o wyniku postępowania.pdf pdf 1379.92 2021-11-22 14:40:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-22 14:40 Bogumiła Skorna Informacja z dnia 22.11.2021 r. w sprawie ogłoszenia o wyniku postępowania.

Ogłoszenie z dnia 22 [...].pdf

2021-11-04 14:26 Bogumiła Skorna Informacja z dnia 04.11.2021 r. w sprawie unieważnienia części 3 postępowania.

Unieważnienie części [...].pdf

2021-11-04 14:25 Bogumiła Skorna Informacja z dnia 04.11.2021 r. w sprawie rozstrzygnięcia.

rozstrzygnięcie - in [...].pdf

2021-10-25 12:21 Anna Gulbinowicz Zestawienie ofert z dnia ich otwarcia po poprawieniu omyłki rachunkowej w części 2

zestawienie ofert po [...].pdf

2021-10-19 13:18 Bogumiła Skorna Zamawiający przekazuje zestawienie ofert z dnia otwarcia tj. 19.10.2021 r.

Informacja z dnia 19 [...].pdf

2021-10-19 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego kwotę 208 583,32 zł. w podziale na części:
część I - 71 813,72 zł.
część II - 45 760,00 zł.
część III - 18 700,00 zł.
część IV - 72 309,60 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 465