Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2021 12:42:00 |
Składania : | 12-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
1)
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania
dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i środków do
utrzymania czystości powierzchni okołobasenowych (plaż)
w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu – Centrum Rekreacji
Wodnej „Dolinka” przy
ul. Moniuszki 25 oraz Krytej Pływalni przy ul. Robotniczej 68 w
ilościach i asortymencie wskazanym
w załącznikach A i B– specyfikacji asortymentowej:
Część
A – środki chemiczne do uzdatniania wody basenowej;
Część
B – środki do utrzymania czystości powierzchni około basenowych – plaż.
Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. tylko na część A lub tylko
na część B. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone
w poszczególnych częściach (wszystkie pozycje
w części A lub wszystkie pozycje w części B).
2)
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2 dni robocze od dnia złożenia
zamówienia formie telefonicznej,
e-mailowej lub faxem.
3)
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/
przesyłki leżą po stronie wykonawcy w pojemnikach wykonawcy.
4)
Płatność przelew 14 dni, od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury.
5) Kryterium oceny – najniższa cena.
6)
W przypadki dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na
koszt wykonawcy.
7)
Wykonawca gwarantuje, ze produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od
wad.
8)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez
podania przyczyn.
9)
Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust
w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
Realizacja i termin
zamówienia
Realizacja
zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia 01 kwietnia 2021 r.
do 31 marca 2022 r.
Warunki dostawy
Przy
każdorazowej dostawie wymagamy atestu /pozwolenia na obrót/.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 625 63 12
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-17 13:42 | Izabela Strach |
Miejski
Ośrodek
Sportu
i
Rekreacji
w
w
Elblągu
informuję,
że
w
postępowaniu,
którego
przedmiotem
jest
dostawa
środków
chemicznych
do
uzdatniania
wody
basenowej
i
środków
do
utrzymania
czystości
powierzchni
okołobasenowych
(plaż)
przeprowadzonym
w
trybie
zapytania
ofertowego,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
w
złożoną
przez
Z.P.U.
'"GOTIX
W.H.
Gotowicz"
Waldemar
Gotowicz,
89-200
Szubin
Merlina
5,
Zamość
na
kwotę:
w
części
A:
34
305,00
zł
netto,
w
części
B
:
12
299,00
zł
netto Izabela Strach |
Komunikaty