Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2021 11:39:00 |
Składania : | 05-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-03-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tusze,
tonery) oryginalnych lub równoważnych, o jakości i wydajności zgodnej z
parametrami materiałów producentów urządzeń lub lepszymi, do urządzeń
drukujących i kserujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Elblągu oraz sukcesywny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i
tuszy) i przekazanie ich do utylizacji.
Tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, z terminem
przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, w
oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
Dostarczane przez
Wykonawców materiały równoważne muszą być kompatybilne z urządzeniami drukującymi
i kserującymi w zakresie pełnej i bezusterkowej współpracy oraz posiadać
minimalną wydajność zgodnie z parametrami określonymi
w kolumnie nr 5, tj. muszą posiadać zbliżone parametry,
różniące się o maksymalnie 10%, w stosunku do oryginalnych tonerów (wydajność i
jakość wydruku).
Upust
Przy zakupie materiałów
pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej
niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres
od 01 kwietnia 2021 r. do dnia 31 marca
2022r.
Realizacja każdego
zamówienia nastąpi w ciągu maksymalnie 3
dni roboczych od momentu zgłoszenia.
Warunki
i miejsce realizacji dostaw
Zakup materiałów eksploatacyjnych dla
potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać
będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie, mailowo, faksem
lub osobiście przez pracownika MOSiR.
Adres dostawy zamówienia - siedziba Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 625-63-12
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-22 09:34 | Izabela Strach |
W
związku
z
uchyleniem
się
wybranego
wykonawcy
od
podpisania
umowy
Miejski
Ośrodek
Sportu
i
Rekreacji
w
Elblągu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
oferta
została
wybrana
oferta:
Jerzy
Pietkiewicz
,
ul.
Warszawska
49,
12-200 Pisz , kwota netto: 6 607,00 zł |
2021-03-10 12:18 | Izabela Strach |
Miejski
Ośrodek
Sportu
i
Rekreacji
w
Elblągu
informuje,
iż
w
postepowaniu,
którego
przedmiotem
jest
:
sukcesywna
dostawa
materiałów
eksploatacyjnych
(
tusze,
tonery)
na
potrzeby
MOSiR
W
Elblągu,
przeprowadzonego
w
trybie
zapytania
ofertowego,
jako
najkorzystniejszą
ofertę,
wybrano
ofertę
złożona
przez:
SIGMA
Joanna
Rąpała
ul.
Bałtycka
7/9,
74-500
Chojna
na kwotę netto: 5.782,00 zł. |
Komunikaty