Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794 i formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@zpkwz.pl – ale tylko wyłącznie podczas awarii systemu platformyzakupowej.pl
Oferta oraz dokumenty i oświadczenia (JEDZ, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotów trzecich), składane wraz z ofertą, wymagają szyfrowania i mogą zostać złożone wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej na https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794.
Wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) dla zadania I – 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;
2) dla zadania II – 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;
3) dla zadania I – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;
4) dla zadania IV – 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu;
5) dla zadania V – 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;
6) dla zadania VI – 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zasady i sposób wniesienia wadium zostały określone w rozdziale IX SIWZ – Wadium.
6. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że:
1) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w pkt 1, tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; w przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokument ten może także pobrać samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego oraz ZUS;
e) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; oświadczenia określone w załączniku 2a do SIWZ. a. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Wykaz wykonanych usług. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia;
2) JEDZ;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego;
4) odpowiednie pełnomocnictwa;
5) dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
Szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów i termin ich składania określony jest w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ