Usługi - 544865-2019

18/11/2019    S222    Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Szczecin: Usługi środowiska naturalnego

2019/S 222-544865

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
Adres pocztowy: ul. Starzyńskiego 3–4
Miejscowość: Szczecin
Kod NUTS: PL424
Kod pocztowy: 70-506
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jarosław Sobczak
E-mail: jsobczak@zpkwz.pl

Adresy internetowe:

Główny adres: http://zpkwz.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.5)Główny przedmiot działalności
Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych w ramach projektu nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów pla...

Numer referencyjny: 03/2019
II.1.2)Główny kod CPV
90700000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych.

Główny kod CPV: 9070000-4

Dodatkowe kody CPV: 90710000-7, 90712000-1, 90720000-0, 73110000-6

Szczegóły:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie:

1) opracowania projektów planów ochrony dla 5 parków krajobrazowych:

a) Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry;

b) Drawskiego Parku Krajobrazowego;

c) Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty);

d) Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim);

2) oraz aktualizacji planów ochrony dla 2 parków krajobrazowych:

a) Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa;

b) Ińskiego Parku Krajobrazowego.

2. Zamówienie obejmuje:

a) przystąpienie do sporządzenia projektów planów;

b) wykonanie prac na potrzeby sporządzenia projektów planów.

Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 1 – aktualizacja planu ochrony dla Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90712000
73110000
90720000
90710000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Aktualizacja planów ochrony dla Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 2 – aktualizacja planów ochrony dla Ińskiego Parku Krajobrazowego

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90710000
90712000
90720000
73110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Aktualizacja planów ochrony dla Ińskiego Parku Krajobrazowego, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/09/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 3 – opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90710000
90712000
90720000
73110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Ramach projektu nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 4 – opracowanie projektu planu ochrony dla Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty)

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90710000
90712000
90720000
73110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Opracowanie projektu planu ochrony dla Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty), szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 5 – opracowanie projektu planu ochrony dla Drawskiego Parku Krajobrazowego

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90712000
90720000
90710000
73110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Opracowanie projektu planu ochrony dla Drawskiego Parku Krajobrazowego, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Aktualizacja planów ochrony dla Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim)

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90712000
73110000
90720000
90710000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)Opis zamówienia:

Aktualizacja planów ochrony dla Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim), szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Ocena doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/04/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Wykaz i krótki opis warunków:

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w:

1) art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy;

2) art. 24 ust. 5 ustawy.

1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w pkt 1 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej jednolitym europejskim dokumentem zamówienia lub „JEDZ”; Zamawiający informuje, iż instrukcję wypełnienia JEDZ oraz edytowalną wersję formularza JEDZ można znaleźć pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia. Narzędzie do sporządzania i edycji JEDZ ponadto znajduje się pod adresem https://espd.uzp.gov.pl/

2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia.

3) Wykonawca, który na zasadach określonych w art. 22a Pzp powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także JEDZ-e dotyczące tych podmiotów.

4) Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w części IV – Kryteria selekcji – wypełnił tylko sekcję α. W takim przypadku wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV JEDZ

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia w ramach 1 części, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 PLN.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej 1 z wykonawców w całości. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, powyższy warunek musi zostać spełniony niezależnie od liczby części.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu projektów planów ochrony parków krajobrazowych, rezerwatów przyrody, parków narodowych, planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub aktualizacji planów ochrony parków krajobrazowych, parków narodowych, rezerwatów przyrody, planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000, monitoringów lub inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych (dla minimum poziomu gminy) lub opracowań ekofizjograficznych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.

b) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonawca będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. koordynator: wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, nauki biologiczne, nauki rolnicze, nauki leśne lub nauki pokrewne) lub wykształcenie średnie i co najmniej 3-letnie zatrudnienie lub samozatrudnienie w sektorze ochrony środowiska, ochrony przyrody, badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk przyrodniczych – wykształcenie dotyczy także osoby specjalizującej się w zakresie botaniki, siedlisk przyrodniczych i flory oraz zoologa; przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej, polegająca w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych lub gatunków roślin, zwierząt i grzybów, tym również gatunków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000 i koordynowaniu pracami zespołu ekspertów polegającymi na sporządzaniu projektów planów ochrony parków krajobrazowych lub rezerwatów przyrody lub parków narodowych lub planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych;

2. osoba specjalizująca się w zakresie botaniki, siedlisk przyrodniczych i flory: przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej, polegająca w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych i flory, w tym również z zastosowaniem metodyk Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ, przy sporządzaniu 1 planu ochrony rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub 1 planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych oraz planowania działań ochronnych lub wskazywania potrzeb ochrony w zakresie flory i siedlisk przyrodniczych;

3. zoolog: przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej polegającej w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu fauny, w tym także ornitofauny, i jej siedlisk, w tym również z zastosowaniem metodyk Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ, przy sporządzaniu planu ochrony rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych oraz planowania działań ochronnych lub wskazywania potrzeb ochrony w zakresie fauny;

4. osoba specjalizująca się w zakresie planowania przestrzennego: przynajmniej 1 praca / usługi ekspertyzy przyrodniczej polegająca w szczególności na udziale w opracowaniu planów ochrony parków krajobrazowych lub planów urządzania lasu lub planów zagospodarowania przestrzennego lub studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz prognoz oddziaływania na środowisko dla tych dokumentów lub opracowań ekofizjograficznych lub waloryzacji przyrodniczych w zakresie planowania przestrzennego, w tym w granicach form ochrony przyrody lub planowania działań mających na celu zachowanie i ochronę obszarów cennych przyrodniczo;

5. osoba specjalizująca się w zakresie GIS: Zamawiający uzna osobę posiadającą odpowiednie doświadczenie i wiedzę w zakresie wprowadzania, gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji danych geograficznych, która wykonała co najmniej 1 usługę związaną z przygotowaniem i analizą danych przestrzennych, zgodnie ze standardami GIS w ochronie przyrody.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Na zasadach określonych w rozdziale XIV SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/12/2019
Czas lokalny: 09:45
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/12/2019
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert odbędzie się siedzibie Zamawiającego – Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Teofila Starzyńskiego 3–4, 70-506 Szczecin, POLSKA, w gabinecie p. Dyrektora za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794 i formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@zpkwz.pl – ale tylko wyłącznie podczas awarii systemu platformyzakupowej.pl

Oferta oraz dokumenty i oświadczenia (JEDZ, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotów trzecich), składane wraz z ofertą, wymagają szyfrowania i mogą zostać złożone wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej na https://platformazakupowa.pl/transakcja/269794.

Wadium.

1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

1) dla zadania I – 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;

2) dla zadania II – 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;

3) dla zadania I – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;

4) dla zadania IV – 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu;

5) dla zadania V – 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;

6) dla zadania VI – 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.

2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Zasady i sposób wniesienia wadium zostały określone w rozdziale IX SIWZ – Wadium.

6. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że:

1) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w pkt 1, tj.:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; w przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokument ten może także pobrać samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;

b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego oraz ZUS;

e) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; oświadczenia określone w załączniku 2a do SIWZ. a. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Wykaz wykonanych usług. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia;

2) JEDZ;

3) zobowiązanie podmiotu trzeciego;

4) odpowiednie pełnomocnictwa;

5) dowód wpłacenia/wniesienia wadium.

Szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów i termin ich składania określony jest w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/11/2019