Oficjalna strona internetowa Unii Europejskiej

584570-2024 - Procedura konkurencyjna

Widok ogłoszenia

Streszczenie

TED v2 - Viewer
Procedura konkurencyjna
PolskaUsługi przygotowywania posiłków
USŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM
PolskaInowrocławski (PL617) Inowrocław
Rodzaj proceduryOtwarta

Nabywca
NabywcaSzpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
PolskaInowrocławski (PL617)Inowrocław

LOT-0001USŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM
Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
PolskaInowrocławski (PL617) Inowrocław
Okres obowiązywania24 Miesiące
Termin składania ofert21/10/2024 - 10:00:00 (UTC+2)

Język urzędowy (Podpisany plik PDF)

BG
CS
DA
DE
EL
ES
EN
ET
FI
FR
GA
HR
HU
IT
LT
LV
MT
NL
PLPobierz podpisany plik w formacie PDF
PT
RO
SK
SL
SV

PDF

BGPobierz plik PDF
CSPobierz plik PDF
DAPobierz plik PDF
DEPobierz plik PDF
ELPobierz plik PDF
ESPobierz plik PDF
ENPobierz plik PDF
ETPobierz plik PDF
FIPobierz plik PDF
FRPobierz plik PDF
GAPobierz plik PDF
HRPobierz plik PDF
HUPobierz plik PDF
ITPobierz plik PDF
LTPobierz plik PDF
LVPobierz plik PDF
MTPobierz plik PDF
NLPobierz plik PDF
PLPobierz plik PDF
PTPobierz plik PDF
ROPobierz plik PDF
SKPobierz plik PDF
SLPobierz plik PDF
SVPobierz plik PDF

HTML – tłumaczenie maszynowe

BG
CS
DA
DE
EL
ES
EN
ET
FI
FR
GA
HR
HU
IT
LT
LV
MT
NL
PL
PT
RO
SK
SL
SV

Ogłoszenie

Język urzędowyIkona pomocy
584570-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska – Usługi przygotowywania posiłków – USŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM
OJ S 190/2024 30/09/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Usługi
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwaSzpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Zdrowie
2. Procedura
2.1.
Procedura
TytułUSŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM
OpisPrzedmiotem zamówienia jest produkcja posiłków na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ. 3.Sporządzanie posiłków dla pacjentów szpitala Zamawiającego, położonego w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych, korzystających z wyżywienia, z uwzględnieniem obowiązujących i stosowanych u Zamawiającego rodzajów diet, 4.Dostarczanie posiłków z kuchni na oddziały w w/w szpitalu Zamawiającego, przy czym transport posiłków na oddziały wykonywany będzie przez podmiot wykonujący na rzecz Zamawiającego usługę utrzymania czystości. Koszty transportu posiłków ponosi Zamawiający. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia całodobowego wyżywienia obejmującego swym systemem pracę w soboty, niedziele i dni świąteczne wg. diet określonych przez Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. 7.Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki, zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie warunków produkcji oraz dotyczące personelu w oparciu o system HACCP (GMP, GHP) - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020 r., poz.2021), z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy oraz z przepisami Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych ((Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 str. 1 z późn. zm.)). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych zaleceń i wymagań Instytutu Żywności i Żywienia, tj; odpowiedniej wartości odżywczej posiłków, dziennych racji pokarmowych i doboru produktów z uwzględnieniem możliwości realizacji indywidualnych diet, a także przygotowywać posiłki o wysokiej wartości kulinarnej i estetycznej. 9. Zamawiający wymaga sporządzania jadłospisów na okresy 10 dniowe dla diety podstawowej i łatwostrawnej z uwzględnieniem sezonowości produktów oraz uzgadniania diet specjalistycznych z dietetyczką oddziałową przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia, jak również wymagań Zamawiającego zgodnych z obowiązującą w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu procedurą systemu zarządzania jakością ISO dot; żywienia zbiorowego P-308 oraz Nomenklatury Diet I- 308- 006 (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 10. Usługi objęte Przedmiotem zamówienia wykonywane będą w pomieszczeniach Zamawiającego, wymienionych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZ, udostępnionych Wykonawcy na podstawie Umowy najmu, której wzór stanowi Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. 11. Usługi objęte Przedmiotem zamówienia wykonywane będą z wykorzystaniem sprzętu Zamawiającego, wymienionego w Załączniku nr 7 do niniejszej SWZ, udostępnionych Wykonawcy na podstawie Umowy dzierżawy, której wzór stanowi Załącznik nr 12 do niniejszej SWZ. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)badanie produktów żywnościowych, ocena ich jakości, wartości zdrowotnych i odżywczych, b)badanie procesów przygotowywania potraw, c) opracowywanie i dobór odpowiednich składników w określonych dietach, d)opracowywanie prawidłowego jadłospisu dla poszczególnych pacjentów z danymi jednostkami chorobowymi wymagającymi diety szczególnej, e) planowanie diet, f ) zarządzanie personelem, g) planowanie jadłospisów w porozumieniu z dietetykiem, h) organizacja zaopatrzenia, i) nadzór nad jakością posiłków, j) działania administracyjne, k) osoby zajmujące się przygotowywaniem posiłków, l)sporządzanie zapotrzebowania na produkty zgodnie z przygotowanym jadłospisem, ł)przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi potrzebami i dietami na dany dzień, n)pakowanie posiłków i przygotowywanie ich do transportu. o)obsługa urządzeń transportu bliskiego w kategorii ID, dźwigi towarowe ze sterowaniem wewnętrznym i szpitale 13. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław. 14. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków, 15894220-9 posiłki szpitalne, 55520000-1 usługa dostarczenia posiłków, 55320000-9 usługi podawania posiłków. 15. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 16. Wizja lokalna odbędzie się dnia 09.10.2024 r. o godzinie: 10:30 17. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu 52 354 56 26 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ. 19. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 10 ,11 i 12 do SWZ.
Identyfikator procedury2298c1e8-061e-4860-b687-d4171ad0d5b3
Wewnętrzny identyfikatorD-43/2024
Rodzaj proceduryOtwarta
Procedura jest przyspieszonatak
Uzasadnienie procedury przyspieszonejart.138 ust. 2 pkt 2
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówieniaUsługi
Główna klasyfikacja (cpv): 55321000 Usługi przygotowywania posiłków
2.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowyPoznańska 97  
MiejscowośćInowrocław
Kod pocztowy88-100
Podpodział krajowy (NUTS)Inowrocławski (PL617)
KrajPolska
2.1.4.
Informacje ogólne
Informacje dodatkoweZamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art.109 ust.1 pkt 1), art.109 ust.1 pkt.2)a i b i art.109 ust.1 pkt.3) i 4) Art. 108. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Art. 109. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: 1) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 2) który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy; a) będącego osobą fizyczną skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) będącego osobą fizyczną prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny, 3) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 2 lit. a lub b; 4) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; 5) Art.7 ust. 1 Ustawy o Szczególnych Rozwiązaniach z Zakresie Przeciwdziałaniu Wspieraniu Agresji na Ukrainie oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego.
Podstawa prawna
Dyrektywa 2014/24/UE
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówieniaLOT-0001
Tytuł: USŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM
Opis: Przedmiotem zamówienia jest produkcja posiłków na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ. 3.Sporządzanie posiłków dla pacjentów szpitala Zamawiającego, położonego w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych, korzystających z wyżywienia, z uwzględnieniem obowiązujących i stosowanych u Zamawiającego rodzajów diet, 4.Dostarczanie posiłków z kuchni na oddziały w w/w szpitalu Zamawiającego, przy czym transport posiłków na oddziały wykonywany będzie przez podmiot wykonujący na rzecz Zamawiającego usługę utrzymania czystości. Koszty transportu posiłków ponosi Zamawiający. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia całodobowego wyżywienia obejmującego swym systemem pracę w soboty, niedziele i dni świąteczne wg. diet określonych przez Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. 7.Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki, zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie warunków produkcji oraz dotyczące personelu w oparciu o system HACCP (GMP, GHP) - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020 r., poz.2021), z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy oraz z przepisami Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych ((Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 str. 1 z późn. zm.)). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych zaleceń i wymagań Instytutu Żywności i Żywienia, tj; odpowiedniej wartości odżywczej posiłków, dziennych racji pokarmowych i doboru produktów z uwzględnieniem możliwości realizacji indywidualnych diet, a także przygotowywać posiłki o wysokiej wartości kulinarnej i estetycznej. 9. Zamawiający wymaga sporządzania jadłospisów na okresy 10 dniowe dla diety podstawowej i łatwostrawnej z uwzględnieniem sezonowości produktów oraz uzgadniania diet specjalistycznych z dietetyczką oddziałową przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia, jak również wymagań Zamawiającego zgodnych z obowiązującą w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu procedurą systemu zarządzania jakością ISO dot; żywienia zbiorowego P-308 oraz Nomenklatury Diet I- 308- 006 (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). 10. Usługi objęte Przedmiotem zamówienia wykonywane będą w pomieszczeniach Zamawiającego, wymienionych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZ, udostępnionych Wykonawcy na podstawie Umowy najmu, której wzór stanowi Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. 11. Usługi objęte Przedmiotem zamówienia wykonywane będą z wykorzystaniem sprzętu Zamawiającego, wymienionego w Załączniku nr 7 do niniejszej SWZ, udostępnionych Wykonawcy na podstawie Umowy dzierżawy, której wzór stanowi Załącznik nr 12 do niniejszej SWZ. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)badanie produktów żywnościowych, ocena ich jakości, wartości zdrowotnych i odżywczych, b)badanie procesów przygotowywania potraw, c) opracowywanie i dobór odpowiednich składników w określonych dietach, d)opracowywanie prawidłowego jadłospisu dla poszczególnych pacjentów z danymi jednostkami chorobowymi wymagającymi diety szczególnej, e) planowanie diet, f ) zarządzanie personelem, g) planowanie jadłospisów w porozumieniu z dietetykiem, h) organizacja zaopatrzenia, i) nadzór nad jakością posiłków, j) działania administracyjne, k) osoby zajmujące się przygotowywaniem posiłków, l)sporządzanie zapotrzebowania na produkty zgodnie z przygotowanym jadłospisem, ł)przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi potrzebami i dietami na dany dzień, n)pakowanie posiłków i przygotowywanie ich do transportu. o)obsługa urządzeń transportu bliskiego w kategorii ID, dźwigi towarowe ze sterowaniem wewnętrznym i szpitale 13. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław. 14. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków, 15894220-9 posiłki szpitalne, 55520000-1 usługa dostarczenia posiłków, 55320000-9 usługi podawania posiłków. 15. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 16. Wizja lokalna odbędzie się dnia 09.10.2024 r. o godzinie: 10:30 17. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu 52 354 56 26 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ. 19. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 10 ,11 i 12 do SWZ.
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 55300000 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
5.1.2.
Miejsce realizacji
Miejscowość: Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
Podpodział krajowy (NUTS): Inowrocławski (PL617)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania24 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)tak
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: 60%

Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: 25%

Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Opis: 15%
Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom: .
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępnepolski
Adres dokumentów zamówienia: www.platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziałupolski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 320 000.00 zł (trzysta dwadzieścia tysięcy 00/100) 2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.01.2025 r. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, nr rach. 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496, w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „D-43/2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). 5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 21/10/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 21/10/2024 10:05:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionegoNie
Fakturowanie elektroniczneDozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: zgodnie z SWZ
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczyKrajowa Izba Odwoławcza
TED eSenderPublications Office of the European Union
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Numer rejestracyjny: 5562239217
Adres pocztowy: Poznańska 97  
Miejscowość: Inowrocław
Kod pocztowy: 88-100
Podpodział krajowy (NUTS): Inowrocławski (PL617)
Kraj: Polska
Telefon: 523545587
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw
Role tej organizacji
Nabywca
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: Postępu 17a  
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Telefon: 224587800
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio
Role tej organizacji
Organ odwoławczy
8.1.
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Numer rejestracyjny: PUBL
Miejscowość: Luxembourg
Kod pocztowy: 2417
Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000)
Kraj: Luksemburg
Telefon: +352 29291
Adres strony internetowej: https://op.europa.eu
Role tej organizacji
TED eSender
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: dc2a9d9b-ec70-4051-a9ab-47ba2999b5dc - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Podrodzaj ogłoszenia16
Ogłoszenie – data wysłania: 27/09/2024 11:26:43 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 584570-2024
Numer wydania Dz.U. S: 190/2024
Data publikacji: 30/09/2024