NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Usługa wykonania i montażu mebli wraz z dostawą i montażem wyposażenia do pomieszczeń American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Ogłoszenie o zmianie umowy z dnia 15.02.2022

Ogłoszenie o zmianie umowy
Usługi
Usługa wykonania i montażu mebli wraz z dostawą i montażem wyposażenia do pomieszczeń American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 3019618

1.4.8.) Numer faksu: 58 3056621

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy zmiany:

Umowy

2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc87c0d9-edec-11eb-b885-f28f91688073

2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057899/01

2.4.) Wersja ogłoszenia: 01

2.5.) Data ogłoszenia: 2022-02-15 14:00

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA

3.1.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

3.1.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126564/01

3.2.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

3.4.) Tryb udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.5.) Rodzaj zamówienia:

Usługi

3.6.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania i montażu mebli wraz z dostawą i montażem wyposażenia do pomieszczeń American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

3.7.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Usługa wykonania i montażu mebli wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

3.8.) Główny kod CPV: 39155000-3 - Meble biblioteczne

3.9.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ

4.1.) Data zawarcia umowy/umowy ramowej: 2021-08-25

4.2.) Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej:

120 dni

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę/umowę ramową:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FMG Michał Grzybowski

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368529698

4.3.3.) Ulica: Brzozowa 36 nr lok. 9

4.3.4.) Miejscowość: Częstochowa

4.3.5.) Kod pocztowy: 42-216

4.3.6.) Województwo: śląskie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228518,45 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP: 2021/BZP 00160563/01

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

5.1.) Data zmiany umowy/umowy ramowej): 2022-02-09

5.2.) Podstawa prawna zmiany umowy/umowy ramowej:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.3.) Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej:

Roboty budowlane w pomieszczeniach American Corner w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 opóźniają się. Od ich wykonania jest uzależniona Usługa wykonania i montażu mebli oraz dostawy i montażu wyposażenia. Są to przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy.

5.4.) Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia został przedłużony do 07 marca 2022 r.

5.5.) Wartość zmiany umowy

5.5.1.) Wartość zmiany: 0

5.5.2.) Kod waluty: PLN

5.5.3.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.6.) Wcześniejsze zmiany umowy/umowy ramowej, obligujące do zamieszczenia ogłoszenia o zmianie umowy: Tak

5.7.) Numer ogłoszenia w BZP o zmianie umowy: 2022/BZP 00037759/01