NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined
Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 20.04.2022
Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 3019618
1.4.8.) Numer faksu: 58 3056621
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79549ddf-e47f-11eb-b885-f28f91688073
2.2.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126581/01
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2022-04-20 09:04
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113846/01
3.3.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.7.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe w . American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień
Kod główny: 45000000-7 - roboty budowlane
45453000-7 roboty remontowe,
45262500-6 - roboty murarskie i murowe
45442100-8 - roboty malarskie pomieszczeń
45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311200-2 - roboty elektryczne
45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332400-7 - wewnętrzne roboty sanitarne
45000000-7 - roboty budowlane
45332300-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne
Roboty budowlane będą obejmowały m.in.:
• demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
• usunięcie zbędnych warstw posadzek i przygotowanie podłoża,
• demontaż osprzętu oświetlenia podlegającego wymianie,
• oczyszczenie, naprawa, wyrównanie i przygotowanie do malowania powierzchni ścian,
• naprawa i konserwacja istniejących sufitów i posadzek,
• wykonanie inst. elektrycznej,
• ułożenie posadzek i cokolika,
• ułożenie płytek ceramicznych na ścianach,
• montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• montaż nowych urządzeń instalacji - osprzęt elektryczny + montaż oświetlenia,
• biały montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia
• malowanie ścian,
• ułożenie wykładzin,
• montaż listw przypodłogowych,
• utylizacja odpadów / wywiezienie i utylizacja/.
Wykonawca robót budowlanych zakupuje na własny koszt i realizuje tzn. montuje pozycje z przedmiaru wyposażenia: P1, P2, P3, P4, L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L8.
3.9.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
4.2.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
100 dni4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KSS-GROUP Sp.z o.o.
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381057298
4.3.3.) Ulica: Świętokrzyska 25 lok. 120
4.3.4.) Miejscowość: Gdańsk
4.3.5.) Kod pocztowy: 80-180
4.3.6.) Województwo: pomorskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 251751,12 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00157839/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-03-24
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 1
5.4.2.) Numer zmiany: 1
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Negatywny wpływ okoliczności związanych z COVID-19 na należyte i terminowe wykonanie umowy
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia najpóźniej w ciągu 129 dni od daty podpisania umowy tj. do 30 grudnia 2021 r.
5.4.6.) Wartość zmiany: 0
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 239164,13 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Nie
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy