Comment for Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY
Comment
Tabela zawiera historię zmian statusu i notatki podpięte pod dane zgłoszenie.

Columns of Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY
Column ID Column Name Datatype Not Null Data Default Comments
1 ID NUMBER(11) Y   PK z sekwencji SQ_USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.
2 STATUS VARCHAR2(1 BYTE)     !!DEPRECATED!! Tu był trzymany jeden z 5 statusów: Nowy, W toku, Odrzucony, Zwrócony, zaAkceptowany. Obecnie używane jest id_slrekstat.
3 DATA TIMESTAMP(6) Y   Data i czas utworzenia statusu.
4 KOMENTARZ VARCHAR2(4000 BYTE)     Treść statusu/notatki.
5 NR_KONTR NUMBER(11)     FK do KDO_WEW. Oznacza kontrahenta, do którego jest przypisane zgłoszenie w danym statusie.
6 ID_USLUGI_REKLAMACJI NUMBER(11) Y   FK do USLUGI_REKLAMACJE.ID czyli do nagłówka reklamacji.
7 AUTOR NUMBER(11)     FK do KDO_WEW. Numer kontrahenta będącego autorem danego statusu.
8 UZYTKOWNIK_DJ VARCHAR2(256 CHAR)     Nazwa użytkownika Django - twórcy rekordu.
9 UZYTKOWNIK_ORA VARCHAR2(256 CHAR)     Nazwa użytkownika Oracle - twórcy rekordu. Uzupełniane przez trigger. "Prawie FK" do UZYTKOWNICY (ale status może utworzyć też np. ebok-owy schemat TOOLSV4_GMINY).
10 TRESC_UKRYTA_PRZED_AUTOREM VARCHAR2(1 BYTE) Y 'N' Czy treść statusu/notatki ma być ukryta przed klientem-autorem zgłoszenia.
11 ID_DZIALU_REKLAMACJI NUMBER     !!DEPRECATED!! To był FK do tabeli SL_REKLAMACJE_DZIALY.ID, ale nie jest już używany.
12 ID_TYPU_NOTATKI NUMBER     FK do SL_REKLAMACJE_TYPY_NOTATEK.ID_SLREKTYPNOT. Typ notatki. Wypełniane na zmianę z ID_SLREKSTAT.
13 TYTUL VARCHAR2(512 CHAR)     Tytuł notatki. (Statusy nie mają tytułu.)
14 AUTOR_EMAIL VARCHAR2(500 CHAR)     Adres email, z którego przyszła wiadomość powodująca powstanie danego statusu.
15 ID_SLREKSTAT NUMBER     FK do SL_REKLAMACJE_STATUSY.ID_SLREKSTAT. Typ statusu. Wypełniane na zmianę z ID_TYPU_NOTATKI.
16 CZY_WYSLANO_POWIADOMIENIE CHAR(1 BYTE)   'N' Czy rozesłano już powiadomienia mailowe dotyczące danego statusu/notatki.
17 KOMENTARZ_PELNA_TRESC CLOB     Pełna treść (uzupełniane gdy status/notatka powstał na podstawie maila, którego treść nie mieści się w KOMENTARZ lub w przypadku statusu/notatki, o którym idzie powiadomienie do klienta - treść opakowana nagłówkiem i stopką z szablonów odpowiedzi trafia w to pole.)
18 ID_POPRZEDNIEGO_STATUSU NUMBER     FK do tej samej tabeli USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY. Oznacza poprzedni status w historii danego zgłoszenia. Wypełniany przez trigger TRG_USLREKSTAT_POPRZEDNI_STAT.
19 TRESC_UKRYTA_PRZED_FIRMA VARCHAR2(1 BYTE) Y 'N' Czy treść statusu/notatki ma być ukryta przed firma.

Indexes on Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY
Uniqueness Index Name Type Columns Partitions Partition Type Partition Columns Subpartition Type Subpartition Columns
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_STAT_ID_USL_REKL NORMAL ID_USLUGI_REKLAMACJI <none>        
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_STAT_NR_KONTR NORMAL NR_KONTR <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREKSTAT_AUTOR NORMAL AUTOR <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREKSTAT_ID_POPRZ_STATUS NORMAL ID_POPRZEDNIEGO_STATUSU <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREKSTAT_ID_SLREKSTAT NORMAL ID_SLREKSTAT <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREKSTAT_ID_TYPU_NOTATKI NORMAL ID_TYPU_NOTATKI <none>        
NON-UNIQUE IDX_ZGLLIST_OPTYM NORMAL ID_SLREKSTAT, DATA, NR_KONTR, ID_POPRZEDNIEGO_STATUSU <none>        
NON-UNIQUE IX_USLUGIESTAT_IDDZIALUREKLAM NORMAL ID_DZIALU_REKLAMACJI <none>        
UNIQUE PK_USL_REKL_STAT_ID NORMAL ID <none>        

Foreign Key Constraints on Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY
Constraint Name Columns Ref Table Owner Referenced Table Name Referenced Columns Delete Rule Status Deferrable Deferred
FK_USL_REKL_STAT_AUTOR AUTOR F_54 KDO_WEW NR_KONTR NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_STAT_DZ ID_DZIALU_REKLAMACJI F_54 SL_REKLAMACJE_DZIALY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_STAT_ID_USL_REKL ID_USLUGI_REKLAMACJI F_54 USLUGI_REKLAMACJE ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_STAT_NR_KONTR NR_KONTR F_54 KDO_WEW NR_KONTR NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREKSTAT_ID_POPRZ_STATUS ID_POPRZEDNIEGO_STATUSU F_54 USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREKSTAT_SL_REKLAM_STATUS ID_SLREKSTAT F_54 SL_REKLAMACJE_STATUSY ID_SLREKSTAT NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREKSTAT_SL_REKL_TYPY_NOT ID_TYPU_NOTATKI F_54 SL_REKLAMACJE_TYPY_NOTATEK ID_SLREKTYPNOT NO ACTION ENABLED No No

PK, UK, & Check Constraints on Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY
Constraint Name Type Condition Status Columns
CH_USL_REKL_STA_TUPA Check tresc_ukryta_przed_autorem in ('T', 'N') ENABLED TRESC_UKRYTA_PRZED_AUTOREM
CH_USL_REKL_STA_TUPF Check TRESC_UKRYTA_PRZED_FIRMA IN ('T','N') ENABLED TRESC_UKRYTA_PRZED_FIRMA
CH_USLREKSTAT_NN_STATUS_NOTATK Check id_slrekstat IS NOT NULL OR id_typu_notatki IS NOT NULL ENABLED ID_SLREKSTAT, ID_TYPU_NOTATKI
CH_USLREKSTAT_NOTA_LUB_NRKONT Check id_typu_notatki IS NOT NULL OR nr_kontr IS NOT NULL ENABLED ID_TYPU_NOTATKI, NR_KONTR
CK_SLREKSTAT_CZY_WYSLANO Check czy_wyslano_powiadomienie IN ('T','N') ENABLED CZY_WYSLANO_POWIADOMIENIE
NN_USL_REKL_STAT_DATA Check "DATA" IS NOT NULL ENABLED DATA
NN_USL_REKL_STAT_ID_USL_REKL Check "ID_USLUGI_REKLAMACJI" IS NOT NULL ENABLED ID_USLUGI_REKLAMACJI
NN_USL_REKL_STA_TUPF Check "TRESC_UKRYTA_PRZED_FIRMA" IS NOT NULL ENABLED TRESC_UKRYTA_PRZED_FIRMA
SYS_C0056363 Check "TRESC_UKRYTA_PRZED_AUTOREM" IS NOT NULL ENABLED TRESC_UKRYTA_PRZED_AUTOREM
PK_USL_REKL_STAT_ID Primary Key   ENABLED ID

Table USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY does not have...
Partitions
Redaction Policies