Columns of Table CRM_KONTAKTY
Column ID Column Name Datatype Not Null Data Default Comments
1 ID NUMBER Y   PK nadawane z sekwencji sq_crm_kontakty
2 STATUS VARCHAR2(1 CHAR) Y 'W' Status / W - Wykonany / O - Oczekuje / A - Anulowany / P - Przelozony
3 PRIORYTET NUMBER Y 2 Priorytet kontaktu : 1 - niski / 2 - normalny / 3 - wysoki / 4 - krytyczny
4 NR_KONTR NUMBER     FK do kdo - kontrahent powiazany z kontaktem
5 ID_CRM_KLIENT NUMBER     FK do crm_klienci - klient potencjalny powiazany z kontaktem
6 ID_CRM_KONTAKT NUMBER     FK do crm_kontakty - wskazanie na kontakt powiązany z danym kontaktem
7 ID_CRM_KATEGORIA NUMBER     FK do sl_crm_kategorie - kategoria kontaktu
8 ID_RODZ_KONTAKTU NUMBER     FK do sl_sposoby_zgloszen - sposób zgłoszenia (tel. / e-mail / osobiscie ... )
9 TRESC VARCHAR2(2000 CHAR)     Tresc kontaktu - ustalenia / opis
10 DATA_KONTAKTU DATE Y   Data kontaktu - kiedy kontakt się odbył lub na kiedy zaplanowany
11 DATA_DODANIA DATE Y   Data dodania rekordu
12 DATA_EDYCJI DATE Y   Data edycji rekordu
13 AUTOR_DJ VARCHAR2(64 CHAR)     Autor - Uzytkownik Django dokonujący wstawienia rekordu
14 AUTOR_ORA VARCHAR2(30 CHAR)     Autor - Uzytkownik oracle dokonujący wstawienia rekordu
15 EDYTUJACY_DJ VARCHAR2(64 CHAR)     Uzytkownik django edytujacy rekord
16 EDYTUJACY_ORA VARCHAR2(30 CHAR)     Uzytkownik oracle edytujacy rekord
17 CZAS_TRWANIA NUMBER(6)     Czas trwania kontaktu w minutach
18 ID_CRM_KLIENT_OSOBA NUMBER     klucz obcy do tabeli crm_klienci_osoby
19 KIERUNEK VARCHAR2(1 CHAR)     Kierunke zdarzenia : W - wychodzące / P - przychodzące / O - Obustronne
20 PRZYPOMNIENIE_WYSLANE VARCHAR2(1 CHAR) Y 'N' Czy przypomnienie o kontakcie zostalo juz wyslane

Indexes on Table CRM_KONTAKTY
Uniqueness Index Name Type Columns Partitions Partition Type Partition Columns Subpartition Type Subpartition Columns
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KATEG NORMAL ID_CRM_KATEGORIA <none>        
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KLIEN NORMAL ID_CRM_KLIENT <none>        
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KONT NORMAL ID_CRM_KONTAKT <none>        
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONTAKTY_ID_RODZ_KONT NORMAL ID_RODZ_KONTAKTU <none>        
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONTAKTY_NR_KONTR NORMAL NR_KONTR <none>        
NON-UNIQUE IDX_CRM_KONT_ID_CRM_KLIE_OSOB NORMAL ID_CRM_KLIENT_OSOBA <none>        
UNIQUE PK_CRM_KONTAKTY_ID NORMAL ID <none>        

Foreign Key Constraints on Table CRM_KONTAKTY
Constraint Name Columns Ref Table Owner Referenced Table Name Referenced Columns Delete Rule Status Deferrable Deferred
FK_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KATEG ID_CRM_KATEGORIA F_54 SL_CRM_KATEGORIE ID NO ACTION ENABLED No No
FK_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KLIENT ID_CRM_KLIENT F_54 CRM_KLIENCI ID NO ACTION ENABLED No No
FK_CRM_KONTAKTY_ID_CRM_KONTAK ID_CRM_KONTAKT F_54 CRM_KONTAKTY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_CRM_KONTAKTY_ID_KL_OS ID_CRM_KLIENT_OSOBA F_54 CRM_KLIENCI_OSOBY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_CRM_KONTAKTY_ID_RODZ_KONT ID_RODZ_KONTAKTU F_54 SL_SPOSOBY_ZGLOSZEN ID NO ACTION ENABLED No No
FK_CRM_KONTAKTY_NR_KONTR NR_KONTR F_54 KDO_WEW NR_KONTR NO ACTION ENABLED No No

PK, UK, & Check Constraints on Table CRM_KONTAKTY
Constraint Name Type Condition Status Columns
CH_CRM_KONTAKTY_KIERUNEK Check kierunek IN ('W', 'P', 'O') or kierunek IS NULL ENABLED KIERUNEK
CH_CRM_KONTAKTY_PRIORYTET Check priorytet in (1, 2, 3, 4) ENABLED PRIORYTET
CH_CRM_KONTAKTY_PRZYPOM Check przypomnienie_wyslane IN ('T', 'N' ) ENABLED PRZYPOMNIENIE_WYSLANE
CH_CRM_KONTAKTY_STATUS Check status in ('W','O', 'A', 'P', 'S') ENABLED STATUS
NN_CRM_KONTAKTY_DAT_DODANIA Check "DATA_DODANIA" IS NOT NULL ENABLED DATA_DODANIA
NN_CRM_KONTAKTY_DAT_EDYCJI Check "DATA_EDYCJI" IS NOT NULL ENABLED DATA_EDYCJI
NN_CRM_KONTAKTY_DAT_KONTAKTU Check "DATA_KONTAKTU" IS NOT NULL ENABLED DATA_KONTAKTU
NN_CRM_KONTAKTY_PRIORYTET Check "PRIORYTET" IS NOT NULL ENABLED PRIORYTET
NN_CRM_KONTAKTY_PRZYPOM Check "PRZYPOMNIENIE_WYSLANE" IS NOT NULL ENABLED PRZYPOMNIENIE_WYSLANE
NN_CRM_KONTAKTY_STATUS Check "STATUS" IS NOT NULL ENABLED STATUS
PK_CRM_KONTAKTY_ID Primary Key   ENABLED ID

Table CRM_KONTAKTY does not have...
Comments
Partitions
Redaction Policies