ENOTICES ECAS_n007rt81 2023-155105 13.2.0 ENOTICES inwestycje@rogowo.paluki.pl GMINA ROGOWO 5621711384
https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
ROGOWO 88-420 Wojciech Krygier +48 523024275 inwestycje@rogowo.paluki.pl +48 523024275 https://rogowo.bip.net.pl/ https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
<P>„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rogowo w roku 2024” </P> RIDiGP.271.1.8.2023.ZP

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości

zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rogowo. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i zagospodarowanie nielimitowanej ilości odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób ) odbiór transport i zagospodarowanie zgromadzonych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK); odbiór, transport i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych - 2 razy w roku „wystawka”; zapewnienie wszystkim właścicielom nieruchomości pojemników i kontenerów oraz worków do do zbierania odpadów komunalnych; odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z kontenerów oraz wysegregowanych odpadów

z dzwonów maksymalnie wynosi 72 h od momentu zgłoszenia.

Teren Gminy Rogowo

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rogowo na okres 12 miesięcy - od dnia 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz .U. z 2023 r. poz. 1469) zapisami „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego nr XXXII/545/17 z dnia 29 maja 2017 r. oraz zapisami wynikającymi z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rogowo, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Rogowo; odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w tym odpadów biodegradowalnych „BIO” z nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Rogowo; odbieranie i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jeziornej 1a w Rogowie. odbiór, transport i zagospodarowanie nielimitowanej ilości odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady; odbiór transport i zagospodarowanie zgromadzonych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK);odbiór, transport i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych - 2 razy w roku „wystawka” ;zapewnienie wszystkim właścicielom nieruchomości pojemników i kontenerów oraz worków do zbierania odpadów komunalnych; odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z kontenerów oraz wysegregowanych odpadów z dzwonów maksymalnie wynosi 72 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego. 2) Gmina Rogowo jest typowo gminą rolniczą. Działalność gospodarcza w większości związana jest z handlem hurtowym, detalicznym, naprawą pojazdów samochodowych, budownictwem, oświatą oraz bazą noclegową. W zabudowie wielorodzinnej (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty w ilości 35 szt. ) zamieszkuje 672 mieszkańców. Ponadto na terenie gminy znajdują się obiekty związane z oświatą i kulturą (szkoły, świetlice) w ilości 34, nieruchomości związanych z działalnością gospodarczą oraz użyteczności publicznej w ilości 96 w tym osób 634. Nieruchomości związane z pobytem sezonowym w ilości 48 korzysta około 100 osób. Na terenie Gminy Rogowo znajdują się 4 cmentarze parafialne w miejscowościach: Czewujewo, Lubcz, Gościeszyn i Rogowo. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Rogowo stan na 31 sierpnia 2023 r. wynosi 6 647 osób. Natomiast liczba osób zamieszkujących (objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi) na terenie Gminy Rogowo wynosi 5 533 (stan na 31 sierpnia 2023 r.). 4) W skład Gminy Rogowo wchodzą następujące miejscowości: Budzisław, Bożacin, Cotoń, Cegielnia, Czewujewo, Gałęzewo, Gałęzewko, Gołąbki, Gostomka, Gościeszyn, Gościeszynek, Grochowiska Szlacheckie, Grochowiska Księże, Izdebno, Jeziora, Lubcz, Łaziska, Mięcierzyn, Niedźwiady, Recz, Rogowo, Rogówko, Ryszewo, Rzym, Sarnówko, Skórki, Szkółki, Ustroń, Wiewiórczyn, Wola, Zalesie i Złotniki. Zestawienie miejscowości z wykazem: ilości osób zamieszkujących, nieruch. oświatowych (szkoły), związanych z działalnością gospodarczą i użyteczności publicznej (urząd, bank, itp.) oraz pobytem sezonowym 5) Odbiór odpadów segregowanych z pojemników: a) typu DZWON. Rozmieszczenie pojemników typu DZWON do selektywnej zbiórki odpadów z uwzględnieniem ich ilość 6) Powierzchnia całej gmin – 178,85 km2.

2024-01-01 2024-12-31

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł. W niniejszym postępowaniu zastosowanie zostanie tzw. procedura odwrócona, Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli: - posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rogowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469);- posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2023 r. poz. 1587) - zezwalające na zbieranie co najmniej takich odpadów jak przedmiot zamówienia ; - jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1622)

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 1 (jedną) usługą polegającą na: - odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych świadczoną na rzecz właścicieli nieruchomości lub gminy o łącznej masie co najmniej 1 441,47,00 Mg/rok wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały usługi wykonane oraz dołączeniem dowodów (np. referencji bądź innego dokumentu wystawionego przez podmiot na rzecz którego była wykonywana usługa), czy zostały wykonane należycie. W przypadku uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Dokument winien być wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. nie możności uzyskania tych dokumentów; odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie świadczoną na rzecz właścicieli nieruchomości lub gminy o łącznej masie co najmniej 483,26 Mg/rok uwzględniający odbiór odpadów biodegradowalnych „BIO” wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały usługi wykonane oraz dołączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane, lub wykonywane są należycie

- dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia narzędziami urządzeniami tj. będzie posiadał co najmniej: • 2 pojazdy (bezpyłowe) przystosowane do obioru zmieszanych odpadów komunalnych w pojemnikach 60l, 120l, 240l, 1100l – z mechanizmem załadowczym i funkcją kompaktującą, •1pojazd – śmieciarka małogabarytowa przystosowana do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe (np. drogi gruntowe, którymi dojeżdża się do nieruch. letniskowych), •1 pojazd specjalistyczny z dźwigiem hakowym (bramowym) do odbioru kontenerów typu KP-5, KP-7, KP-10, • 1 samochód skrzyniowy z dźwigiem bocznym (HDS) do odbioru 3 typu np. DZWON, odpadów segregowanych zbieranych w o pojemności 1,5 m • 2 pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, •1 pojazd do przewozu odpadów wielkogabarytowych, •1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. • trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, • posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, • wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego, • wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, • dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów komunalnych, • dopuszcza się stosowanie pojazdów dwukomorowych do zbierania selektywnie zebranych odpadów takich jak papier, plastik, szkło, natomiast odpady BIO powinny być odbierane oddzielnym pojazdem. Wykonawca winien zrealizować zadanie monitoringu w zakresie segregacji odpadów w sposób

rzetelny i nie budzący wątpliwości. - dysponować pojemnikami i kontenerami do gromadzenia odpadów na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku Nr 13 (OPZ) do SWZ, - posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - dysponuje bazą magazynowo - transportową

W kryterium - aspekt środowiskowy (AS)- WAGA 20% dysponowanie i realizowanie zamówienia przy użyciu pojazdów do odbioru odpadów komunalnych spełniających normy emisji spalin EURO 5 . Maksymalna liczba punktów 20,00. Punkty będą przyznawane według poniższych zasad: a) Wykonawca, który wykorzysta do realizacji zamówienia cztery lub więcej pojazdów spełniających normę emisji spalin minimum „EURO 5” – 20,00 pkt; b) Wykonawca, który wykorzysta do realizacji zamówienia co najmniej dwa pojazdy spełniające normę emisji spalin minimum „EURO 5” – 10,00 pkt;

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 10 pkt. c) Wykonawca, który wykorzysta do realizacji zamówienia jeden pojazd spełniający normę emisji spalin minimum „EURO 5 ” lub nie wykorzysta żadnego pojazdu spełniającego ww. normę – 0,00 pkt

Określone zostały w SWZ nr RIDiGP.271.1.8.2023.ZP, Załączniki Nr 13 OPZ i Załączniku Nr 14 PROJEKCIE UMOWY. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz na podstawie postanowień projektu umowy.

2023-11-13 10:00 2024-02-10 2023-11-13 10:30

1. Otwarcie ofert jest niepubliczne.

2. Otwarcie ofert nastąpi poprzez ich odszyfrowanie na platformie przetargowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo .

3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na platformie zakupowej informacje z otwarcia ofert.

4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni informację o kwocie, jaka zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

1. W przypadku awarii systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.2. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 3.Osobami uprawniony do porozumiewania się z Wykonawcami są: Wojciech Krygier, Agata Starczewska 52 30-24-053

IV kwartał 2024 r.

Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w szczególności mając na uwadze wymogi art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rogowo z siedzibą w Rogowie

ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo tel. 52 30 24 085; fax 52 30 24 275; e-mail: gmina@rogowo.paluki.pl 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod nr tel. 607 753 475, e-mail: daneosobowe24h@wp.pl, 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie

przetargu nieograniczonego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy . Prawo zamówień publicznych ( Pzp)”,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osób art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa 02-676 +48 224587801 odwolania@uzp.gov.pl +48 224587800 www.uzp.gov.pl
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa 02-676 +48 224587700 odwolania@uzp.gov.pl +48 224587700 www.uzp.gov.pl

1.Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp.oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3.Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5.Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.

6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1). 7.Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9.W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10.Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych". 11.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12.Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Krajowa Izba Odwołwcza
ul. Postępu 17a
Warszawa 02-676 +48 224587700 odwolania@uzp.gov.pl +48 224587700 www.uzp.gov.pl
2023-09-28