NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Roboty budowlane – Remont piwnic i garaży w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6, adaptacja na funkcje magazynowe

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 7.03.2024

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane – Remont piwnic i garaży w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6, adaptacja na funkcje magazynowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 301 48 11 w. 206

1.5.8.) Numer faksu: 58 305 66 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane – Remont piwnic i garaży w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6, adaptacja na funkcje magazynowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f52ed8-bb59-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036236/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont piwnic i garaży w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6, adaptacja na funkcje magazynowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4663904,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane – Remont piwnic i garaży w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6, adaptacja na funkcje magazynowe. Planowane roboty budowlane i wyposażeniowe mają na celu przebudowę przestrzeni piwnic w sposób umożliwiający ich pełne wykorzystanie w celach magazynowych i administracyjnych. Ponad to część piwnic po pracach modernizacyjnych nadal będzie pełniła funkcję garaży, umożliwiających dostawę materiałów bezpośrednio do magazynów obiektu zaplanowanych w tej kondygnacji. Projektuje się archiwa i magazyny książek wykorzystujące regały stałe i przesuwne sterowane elektrycznie przeznaczone dla funkcji bibliotecznych, zapewniających bezpieczeństwo użytkowania. Inwestycja obejmuje prace rozbiórkowo – wyburzeniowe wewnątrz budynku na kondygnacji piwnic wraz z demontażem futryn, bram garażowych i pary drzwi zewnętrznych, prace budowlane, instalacyjne, wykończeniowe i montażowe w zaprojektowanych pomieszczeniach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5386784,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5731634,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5386784,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Nordeco" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220779728

7.3.3) Ulica: Tetmajera 5

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5386784,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy