NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 29.12.2021

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Dostawy
Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 3019618

1.4.8.) Numer faksu: 58 3056621

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79594c4b-2807-11ec-b885-f28f91688073

2.2.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334883/01

2.3.) Wersja ogłoszenia: 01

2.4.) Data ogłoszenia: 2021-12-29 09:34

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226272/02

3.3.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

3.7.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

3.9.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

3.10.) Dodatkowy kod CPV:

39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

4.2.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-06

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARFIDO Sp. z o.o.

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300475231

4.3.3.) Ulica: Szkolna 10 A

4.3.4.) Miejscowość: Chyby

4.3.5.) Kod pocztowy: 62-081

4.3.6.) Województwo: wielkopolskie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 192218,25 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00259280/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2021-12-14

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 1

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Zamawiający, pomimo podjętych starań, z przyczyn od siebie niezależnych, nie uzyskał wszystkich wymaganych zgód na posadowienie książkomatu z min. 42 skrytkami przed siedzibą WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Zamawiający dopuścił posadowienie w/w książkomatu w innym miejscu oraz przedłużył termin wykonania zamówienia w części dotyczącej w/w książkomatu do dnia 30 grudnia 2021. Ponadto dopuścił dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia w dwóch częściach oraz dokonanie płatności w dwóch częściach

5.4.6.) Wartość zmiany: 0

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 192218,25 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

nie dotyczy