NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined
Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 29.12.2021
Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Dostawy
Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 3019618
1.4.8.) Numer faksu: 58 3056621
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79594c4b-2807-11ec-b885-f28f91688073
2.2.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334883/01
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2021-12-29 09:34
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226272/02
3.3.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
3.7.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania do ich obsługi dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch książkomatów wraz z instalacją oprogramowania dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
3.9.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
3.10.) Dodatkowy kod CPV: 39155100-4 - Wyposażenie bibliotek
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
4.2.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-064.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARFIDO Sp. z o.o.
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300475231
4.3.3.) Ulica: Szkolna 10 A
4.3.4.) Miejscowość: Chyby
4.3.5.) Kod pocztowy: 62-081
4.3.6.) Województwo: wielkopolskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 192218,25 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2021/BZP 00259280/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2021-12-14
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 1
5.4.2.) Numer zmiany: 1
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Zamawiający, pomimo podjętych starań, z przyczyn od siebie niezależnych, nie uzyskał wszystkich wymaganych zgód na posadowienie książkomatu z min. 42 skrytkami przed siedzibą WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
Zamawiający dopuścił posadowienie w/w książkomatu w innym miejscu oraz przedłużył termin wykonania zamówienia w części dotyczącej w/w książkomatu do dnia 30 grudnia 2021. Ponadto dopuścił dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia w dwóch częściach oraz dokonanie płatności w dwóch częściach
5.4.6.) Wartość zmiany: 0
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 192218,25 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
nie dotyczy