1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego do kwoty 5 758 040,00 PLN.
1) przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Szydłowo w 2019 roku,
2) ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100),
3) rodzaj kredytu: długoterminowy,
4) okres kredytowania: od dnia uruchomienia I transzy do 31.12.2028 r.,
5) spłata kredytu w złotych polskich, kapitał w terminach określonych
w harmonogramie spłat podanym w umowie kredytowej, odsetki płatne w
okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca,
6) karencja w spłacie odsetek do następnego miesiąca po zawarciu umowy,
7) wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez bank,
8) ustala się, iż maksymalna wysokość odsetek nie może w stosunku
rocznym przekraczać czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego
NBP (odsetki maksymalne). Jeżeli wysokość odsetek przekroczy wysokość
odsetek maksymalnych należą się odsetki maksymalne,
9) jeżeli termin płatności kapitału i odsetek przypada na dzień wolny
od pracy, płatność następuje w pierwszy dzień roboczy po terminie
płatności,
10) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR
3M powiększoną lub pomniejszona o marżę Banku – kredytodawcy,
11) odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu,
12) ewentualna prowizja będzie pobrana od faktycznie uruchomionego kredytu,
13) zamawiający określa, jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco,
14) na użytek umowy kredytowej oraz wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się kalendarz rzeczywisty,
15) kredyt będzie uruchomiany transzami lub jednorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego na rachunek bieżący Gminy,
16) karencja w spłacie kredytu do końca 2019 roku.
2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których
wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 1
ustawy z dnia 26.6.1974 r. — Kodeks pracy z wyłączeniem osób
zarządzających:
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których
dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, w trakcie
realizacji zamówienia, takich jak: czynności techniczno-formalne
związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie
rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald;
2) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia
Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o
których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz
stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane pkt. 1) zostaną ujęte w
formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od
podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania
zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych
podwykonawców. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać
od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o
pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją niniejszej
umowy;
3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29
ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy
kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych
obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo
odstąpienia od umowy.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.