NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Ogłoszenie o zmianie umowy z dnia 2.03.2022

Ogłoszenie o zmianie umowy
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 3019618

1.4.8.) Numer faksu: 58 3056621

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy zmiany:

Umowy

2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79549ddf-e47f-11eb-b885-f28f91688073

2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072164/01

2.4.) Wersja ogłoszenia: 01

2.5.) Data ogłoszenia: 2022-03-02 09:11

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA

3.1.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

3.1.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113846/01

3.2.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

3.4.) Tryb udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.5.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.6.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane remontowe w American Corner dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

3.7.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe w . American Corner przy Targu Rakowym 5/6 dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień
Kod główny: 45000000-7 - roboty budowlane
45453000-7 roboty remontowe,
45262500-6 - roboty murarskie i murowe
45442100-8 - roboty malarskie pomieszczeń
45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311200-2 - roboty elektryczne
45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332400-7 - wewnętrzne roboty sanitarne
45000000-7 - roboty budowlane
45332300-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne

Roboty budowlane będą obejmowały m.in.:

• demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
• usunięcie zbędnych warstw posadzek i przygotowanie podłoża,
• demontaż osprzętu oświetlenia podlegającego wymianie,
• oczyszczenie, naprawa, wyrównanie i przygotowanie do malowania powierzchni ścian,
• naprawa i konserwacja istniejących sufitów i posadzek,
• wykonanie inst. elektrycznej,
• ułożenie posadzek i cokolika,
• ułożenie płytek ceramicznych na ścianach,
• montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• montaż nowych urządzeń instalacji - osprzęt elektryczny + montaż oświetlenia,
• biały montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia
• malowanie ścian,
• ułożenie wykładzin,
• montaż listw przypodłogowych,
• utylizacja odpadów / wywiezienie i utylizacja/.
Wykonawca robót budowlanych zakupuje na własny koszt i realizuje tzn. montuje pozycje z przedmiaru wyposażenia: P1, P2, P3, P4, L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L8.

3.8.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ

4.1.) Data zawarcia umowy/umowy ramowej: 2021-08-23

4.2.) Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej:

100 dni

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę/umowę ramową:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KSS-GROUP Sp.z o.o.

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381057298

4.3.3.) Ulica: Świętokrzyska 25 lok. 120

4.3.4.) Miejscowość: Gdańsk

4.3.5.) Kod pocztowy: 80-180

4.3.6.) Województwo: pomorskie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251751,12 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP: 2021/BZP 00157839/01

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

5.1.) Data zmiany umowy/umowy ramowej): 2021-12-01

5.2.) Podstawa prawna zmiany umowy/umowy ramowej:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.3.) Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej:

Negatywny wpływ okoliczności związanych z COVID-19 na należyte i terminowe wykonanie umowy

5.4.) Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej:

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia najpóźniej w ciągu 129 dni od daty podpisania umowy tj. do 30 grudnia 2021 r.

5.5.) Wartość zmiany umowy

5.5.1.) Wartość zmiany: 0

5.5.2.) Kod waluty: PLN

5.5.3.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.6.) Wcześniejsze zmiany umowy/umowy ramowej, obligujące do zamieszczenia ogłoszenia o zmianie umowy: Nie