NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 22.08.2023

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 301 48 11

1.5.8.) Numer faksu: 58 305 66 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2651134b-3294-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025149/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawę samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym.
1) Przedmiotem zamówienia jest samochód dostawczy typu furgon zabudowany.
2) Zamawiający wymaga żeby napęd był w pełni elektryczny.
3) Pojazd musi być przystosowany do:
1) eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej:
a) w temperaturach otoczenia od -30 C do + 50 C,
b) przy zapyleniu powietrza do 1,0 g/m3 w czasie 5 godzin,
c) przy prędkości wiatru do 20 m/s,
d) przy wilgotności względnej powietrza do 98% (przy temperaturze +25 C),
e) intensywności deszczu do 180 mm/h trwającego 5 minut,
2) jazdy po drogach twardych i gruntowych,
3) przechowywania na wolnym powietrzu,
4) mycia w myjniach automatycznych szczotkowych.
3. Wymaga się minimum jednej stacji obsługi samochodów spełniających kryteria jakościowe określone dla autoryzowanych stacji obsługi danej marki samochodu na terenie województwa pomorskiego. Zamawiający wymaga dostarczenia listy stacji obsługi samochodów spełniających kryteria jakościowe określone dla autoryzowanych stacji obsługi danej marki samochodu przed podpisaniem umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w stanie fabrycznie nowym wraz z:
1) 2 kompletami kluczyków,
2) atestowaną gaśnicą,
3) trójkątem ostrzegawczym,
4) kołem zapasowym pełnowymiarowym wraz z zestawem niezbędnym do wymiany
5) instrukcją obsługi w języku polskim,
6) książką gwarancyjną w języku polskim.
5. Wykonawca przeprowadzi na swój koszt w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania samochodu szkolenie dla przedstawicieli użytkowników (4 osoby) z zakresu obsługi i użytkowania pojazdu.
6. Wykonawca obklei samochód na własny koszt w ramach wynagrodzenia podstawowego według dostarczonych wizualizacji przez Zamawiającego oraz wykona projekt w formacie wektorowym (orientacyjna wizualizacja stanowi załącznik). Przed obklejeniem wykonawca przedstawi ostateczny projekt wizualizacji z uwzględnieniem uwag zamawiającego do akceptacji zamawiającego.
7. Oferowany samochód powinien być:
1) nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń;
2) sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku;
3) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
4) spełniać wymagania spalania paliw według obowiązujących aktualnie przepisów właściwych w tym zakresie,
5) posiadać wszystkie niezbędne świadectwa, homologacje lub inne dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego wynikające z Działu III, Rozdział 1a i 1b ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (Dz. U z 2019 roku, poz. 870 ze zm.);
6) spełniać warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla samochodów poruszających się po drogach publicznych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury).
8. Pojazd nie wymaga pakowania i po przekazaniu Zamawiającemu musi być gotowy do użycia.
Pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera – Wzór umowy stanowiący Zał. nr 1 do SWZ wraz z:
Załącznikiem nr 7 do SWZ – Tabela samochodowa (tabelę samochodową wypełnia wykonawca i załącza do oferty). Nie wypełnienie Tabeli samochodowej i nie złożenie jej wraz z ofertą będzie skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0