NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz drzwi wejściowych do American Corner

Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 14.12.2022

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz drzwi wejściowych do American Corner

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 301 96 18

1.4.8.) Numer faksu: 58 305 66 21

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4764f7b9-0d74-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00278860/01

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz drzwi wejściowych do American Corner

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na m.in.: wymianie nawierzchni podwórza WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 w Gdańsku oraz wymianie drzwi wejściowych do American Corner pod w/w adresem.
1. Przedmiary robót obejmują między innymi:

a) prace przygotowawcze, przejęcie i oznakowanie,
b) prace rozbiórkowe, w tym:
- rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych;
- demontaż istniejących znaków drogowych do ponownej adaptacji;
- demontaż barier ochronnych do ponownego montażu;
- demontaż stojaka rowerowego do ponownej adaptacji;
- demontaż istniejących elementów wykończenia;
- usunięcie okładziny cokołu z płytek ceramicznych w obrębie wejścia tylnego
do budynku w miejscu projektowanych schodów zewnętrznych;
- demontaż balustrad istniejących przeznaczonych do projektowanego
remontu ponownej adaptacji;
- demontaż czapy murka oporowego przy schodach bocznych do budynku;
- demontaż istniejących elementów odwodnienia;
- demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
- zdjęcie warstwy wierzchniej gruntu pod utwardzenia, prace ziemne w
zakresie profilowana terenu pod projektowane zagospodarowanie;
- wywóz śmieci;
- wywóz gruzu.
c) roboty murarskie
- wykonanie elementów betonowych zbrojonych - schody zewnętrzne
z gazonami;
- wykonanie fundamentowania elementów - schodów zewnętrznych z
gazonami, fundamentu altany śmietnikowej, fundamentu adaptowanego
stojaka rowerowego, fundamentu popielnicy;
- obróbka tynkarska z malowaniem obrobionych powierzchni z równoczesnym dopasowaniem kolorystyki do istniejącej na budynku struktury / montaż drzwi zewnętrznych;
d) roboty montażowe:
- montaż gotowej altany śmietnikowej;
- montaż popielnicy wolnostojącej;
- montaż/adaptacja istniejącego stojaka rowerowego;
- montaż/adaptacja barier ochronnych narożnych;
- montaż/adaptacja balustrad po uprzednich pracach spawalniczych iw wykończeniowych polegających na uzupełnieniu ich o dodatkowe poprzeczki oraz malowanie na jednolity kolor;
- montaż siedzisk drewnianych na stelażu stalowym do projektowanych gazonów;
- montaż zdemontowanych znaków pionowych;
- montaż projektowanych ograniczników nawierzchniowych
e) roboty ślusarskie:
- montaż projektowanych drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
f) roboty instalacyjne instalacji zewnętrznych z osprzętem:
- wykonanie systemu odwodnienia placu;
g) roboty okładzinowe, posadzkarskie, architektura krajobrazu:
- wykonanie projektowanych utwardzeń nawierzchni z wykonaniem
właściwych krawężników i obrzeży;
- montaż projektowanych słupków betonowych ograniczających wzdłuż
wjazdu;
- wykonanie wykończenia projektowanych schodów zewnętrznych z płytek
granitowych;
- wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych bocznych z płyt
granitowych;
- wykonanie opasek zabezpieczających na elewacji budynku po demontażu
istniejących nawierzchni i schodów zewnętrznych z płytek granitowych;
- wykonanie utwardzenia powierzchni kostką brukową ekologiczną wypełnionej grysem z wykonaniem właściwych krawężników i obrzeży;
- wykonanie nawierzchni biologicznie-czynnych z kamienia łamanego
układanego na kratce trawnikowej z wykonaniem właściwych obrzeży;
- wykonanie rabat kamiennych na agrowłókninie z wykonaniem właściwych
obrzeży;
- uzupełnienia i rekultywacja zieleni niskiej;
- wykonanie nasadzeń w obrębie rabat i gazonów;
- inne prace wykończeniowe,
- przygotowanie obiektów do odbioru oraz wykonanie dokumentacji
powykonawczej.

Szczegółowa dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik techniczny nr 6 do SWZ

3.9.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

3.10.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

do 2022-12-07

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220551936

4.3.3.) Ulica: nr domu 89A

4.3.4.) Miejscowość: Borzestowska Huta

4.3.5.) Kod pocztowy: 83-335

4.3.6.) Województwo: pomorskie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 669835,85 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00340649/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-12-07

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 0

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 669835,85 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy