NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined

Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6

Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 29.11.2023

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 58 301 48 11

1.4.8.) Numer faksu: 58 301 48 11

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5ebd92-feb0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.1.) Charakter zamówienia:

Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne

3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak

3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00238370

3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nie

3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.6.) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

3.7.) Nazwa zamówienia:

Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6

3.9.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

3.10.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

4.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

4.2.) Okres realizacji zamówienia:

120 dni

4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:

4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa

4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 368101003

4.3.3.) Ulica: Pawia nr 51 lokal 72

4.3.4.) Miejscowość: Warszawa

4.3.5.) Kod pocztowy: 01-030

4.3.6.) Województwo: mazowieckie

4.3.7.) Kraj: Polska

4.4.) Wartość umowy: 439897,20 PLN

4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00304637/01

SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak

5.2.) Termin wykonania umowy: 2023-11-16

5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie

5.4.) Informacje o zmianach umowy

5.4.1.) Liczba zmian: 1

5.4.2.) Numer zmiany: 1

5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:

art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:

Podczas certyfikacji dźwigu z udziałem Jednostki Notyfikowanej TUV SUD inspektor wskazał na konieczność usunięcia obcych instalacji z pomieszczenia górnej maszynowni oraz wykonanie oświetlenia maszynownie zgodnego z bieżącymi wymaganiami normy PN-EN 81.20. Z uwagi na zaistniałą sytuację konieczne stało się wydłużenie terminu realizacji prac.

5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia został przedłużony do 17 XI 2023 r.

5.4.6.) Wartość zmiany: 0

5.4.7.) Kod waluty: PLN

5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie

5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 439897,20 PLN

5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak

5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy