NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined
Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6
Ogłoszenie o wykonaniu umowy z dnia 29.11.2023
Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 301 48 11
1.4.8.) Numer faksu: 58 301 48 11
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5ebd92-feb0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00238370
3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.7.) Nazwa zamówienia:
Roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie urządzenia dźwigowego w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6
3.9.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
3.10.) Dodatkowy kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
4.2.) Okres realizacji zamówienia:
120 dni4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 368101003
4.3.3.) Ulica: Pawia nr 51 lokal 72
4.3.4.) Miejscowość: Warszawa
4.3.5.) Kod pocztowy: 01-030
4.3.6.) Województwo: mazowieckie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 439897,20 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00304637/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2023-11-16
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Nie
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 1
5.4.2.) Numer zmiany: 1
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Podczas certyfikacji dźwigu z udziałem Jednostki Notyfikowanej TUV SUD inspektor wskazał na konieczność usunięcia obcych instalacji z pomieszczenia górnej maszynowni oraz wykonanie oświetlenia maszynownie zgodnego z bieżącymi wymaganiami normy PN-EN 81.20. Z uwagi na zaistniałą sytuację konieczne stało się wydłużenie terminu realizacji prac.
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia został przedłużony do 17 XI 2023 r.
5.4.6.) Wartość zmiany: 0
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Nie
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 439897,20 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy