- Strona główna
- Postępowanie ID 874948
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 874948 :
DZiK-DZP.2920.1.2024 Dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Żurek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-16 09:59:00
-
Składania2024-02-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-16 09:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-06
08:34:03
|
Paulina Żurek |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2024-04-19
09:20:32
|
Paulina Żurek |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
-
Zadanie
nr
5
Załączniki |
2024-04-15
11:02:16
|
Paulina Żurek |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2024-03-27
15:24:23
|
Paulina Żurek |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
Zadania
nr
1
Załączniki |
2024-03-21
14:22:01
|
Paulina Żurek |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
w
zadaniu
częściowym
nr
3
Załączniki |
2024-03-21
10:58:13
|
Paulina Żurek |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
-
Zadanie
nr
2
i
4
Załączniki |
2024-02-16
14:00:03
|
Paulina Żurek |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-02-16
06:45:34
|
Paulina Żurek |
Zamawiający
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć: Zadanie nr 1 - 722 737,93 zł Zadanie nr 2 - 20 014,36 zł Zadanie nr 3 - 135 302,23 zł Zadanie nr 4 - 37 378,35 zł Zadanie nr 5 - 38 583,27 zł |
2024-02-02
14:02:58
|
Paulina Żurek |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
2024-01-30
09:41:19
|
Paulina Żurek |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
2024-01-25
15:29:07
|
Paulina Żurek |
Wyjaśnienie
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
